innesteling of toch menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammav2, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb normaal een cyclus van 39 dagen en een lf van 12 dagen. Mijn menstruatie zijn altijd zwaar, altijd 7 dagen en dan gebruik ik 2 maandverbandjes over elkaar 3 keer per dag. Nooit eerst bruinverliesmaar meteen rood en veel.
    Nu mijn probleem. Ik heb de 11e en de 13e gerust. De 14e was mijn sprong. Getest en gevoeld. Zou dus normaal de 28e mijn nod hebben. Nu begon het de 20e met een maar sliertjes tijdens afwegen en daarna klein beetje bloed tot en met vandaag. Nu alleen inlegkruisje nodig. Ik heb geen buikkrampen of rugpijn of hoofdpijn gehad wat ik normaal wel heb.

Is dit nu mijn menstruatie en heb ik nu ineens een cyclus van 29 dagen of kan het wat anders zijn en zo ja wat dan?

Groetjes mammav2

2. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Ben je nog maar net gestopt met de pil?

3. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Nee gebruik al een jaar geen anti conceptie meer

4. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

26 aug 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Kan van alles zijn. Maar klinkt mij als een innesteling. Maar enige wat je kan doen in afwachten.
    Over een dikke werk kan je testen. Ik duim voor je.

5. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Net een test gedaan. Negatief. Bloed wordt nu minder. Denk dat ik maandag nog een keer test en dan maar volgende ronde in

6. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Het zou inderdaad best een innestelingsbloeding kunnen zijn. Een test zou dan ook nog niet positief zijn. Ik zou inderdaad nog even een paar dagen afwachten en dan volgende week testen als je niet echt ongesteld bent geworden. Bij mijn beide zwangerschappen begon het bloedverlies en stopte toen ineens weer. Bleek zwanger. Kan dus alle kanten op 😉 Succes en sterkte met afwachten!

7. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Net toch nog een test gedaan. Kon het niet laten. Een 2v5. ik denk toch iets te zien van een streepje. Nog niet op de foto te krijgen. Maandag weer testen dan zou hij duidelijker moeten zijn

8. naomivd

naomivd Nieuw lid

26 mrt 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een vraagje, kunnen jullie me aub helpen want ik zit helemaal in de stres.. Ik heb nu ongeveer 10 maanden een vriend, gister tijdens de seks besloot ik om te stoppen en hem af te trekken, ik zat tegen over hem en dacht nog van doe je onderbroek aan dadelijk gaat het mis. Maar op een een of andere manier liet ik het maar gewoon, hij kwam klaar en tot mijn grootste schrik zat het sperma op mijn clitoris en aan mijn schaamlippen. Ik wist niet wat ik moest doen dus besloot om eerst rustig te worden en het schoon te maken, daarna ging ik mijn ovulatie uitrekenen, er stond dat over 4 dagen mijn vruchtbare periode begon. Mijn vriend dacht al van oh dan is er vast niks gebeurt want het kwam er toch niet echt in (het sperma). Voor de zeker heid toch maar 1 uurtje nadat het is gebeurt de m.a.p ingenomen, heb nu heel erg last van mijn eileider en baarmoeder, ook misselijk een hoofdpijn. Maar ik had een vraagje, aangezien mijn vruchtbare periode over 3 dagen begint, zou ik dan alsnog zwanger kunnen worden? Help me alsjeblieft.

9. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Niet echt de juiste plaats om deze vraag te stellen, maar nee, ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen dat je zwanger zou kunnen worden. Dat je nu misselijk bent is denk ik gewoon van de spanning die je jezelf aandoet of misschien de map? geen idee, die heb ik nooit hoeven slikken.

@ Mammav2 : spannend!! hopelijk toch positief.

10. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Het bloeden is gestopt na 4 dagen. Dacht misschien zet het toch nog door, maar alleen maar inlegkruisje nodig gehad. Dus heb nog klein beetje hoop. Maandag maar naar de kruidvat of naar de etos racen. Nou ja dinsdag dan;)

11. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik zou kruidvat doen!! Die is gevoeliger dan etos!

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik snap je angst en wat goed dat je hier zo adequaat op hebt gereageerd! Je hebt erg snel de MAP ingenomen dus de kans op bevruchting is heel heel klein. Als je eisprong nog moet plaats vinden dan zul je door de MAP niet zwanger worden. Mocht je toevallig wel je eisprong net rond die tijd hebben dan heb je zo snel de MAP ingenomen dat de kans op bevruchting heel erg klein is. Klachten krijg je pas nadat een bevrucht eitje is ingenesteld en daar is dus geen sprake van. Rustig aan en relax.....Wel is het misschien verstandig om aan de pil te gaan zodat je dit soort dingen niet meer zult tegen komen!

13. kars

kars Actief lid

27 mrt 2016
    150
    36
    28
    Hoi dames

ik ben nieuw hier en zit met vragen. Afgelopeb dinsdag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. Ik ben het nooit een dag later of eerder. Nu ben ik dus vorige weel zondag al ongesteld geworden . 2 dagen eerder dus. Het kwam savonds op gang en dinsdag was het al weg. Normaal ben ik het 4 dagen
    Ik vraag mij dus af of ik nu zwanger ben of niet? Was dit dan misschien innesteling.? Het voelde wel echt al een ongesteldheid. Kramp enzo.
    Durf geen test te doen omdat ik bang ben voor maar 1 streepje.
    De dag voor dat ik ongesteld werd had ik toevallig al een test gedaan en die was negatief.
    Wat zouden jullie doen

Gr kars

14. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    #14 26mei, 27 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2016
    Dames misschien handig om een eigen topic te openen met jullie vragen!

Mammav2 spannend maar klinkt positief. Zo was bij mij de innesteling bloeding ook. 3 dagen later positief getest. Hoop dat je snel een mooie zichtbare streep hebt.
    We turen graag mee hoor 😉

15. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Oh dat is wel positief nieuws. Begin steeds meer te denken dat de test morgen toch negatief is. Ga ze morgen halen bij kruidvat maar dinsdagochtend testen met ochtendurine lijkt mij verstandiger. Wist niet dat een innestelingsbloeding zo kon verlopen. Maar er is nog hoop

16. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Je kan ook je ochtend urine van morgen in de koelkast zetten en gebruiken als je de testen hebt gehaalt (wel eerst ff doorroeren) Scheelt weer een dagje wachten 😉

17. mammav2

mammav2 Niet meer actief

Heb net 2 testen gedaan kv 2 v5 en de plus van kruidvat. ik zie op allebei een vaag streepje maar mijn moeder ziet niets. Morgenvroeg nog een keer testen met ochtendurine en dan is het klaar

18. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Heb echt m'n best op het turen gedaan maar zie ook niks. Nog ff in spanning dus. Duim voor je.

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zie ook niets

Deel Deze Pagina