Hoi hoi dames Ik ben in okt 2009 bevallen van een mooi manneke en nu hebben we besloten om voor een 2de kindje te gaan! YAY erg blij!! MAAR mijn medicijnen moeten nog uitgewerkt zijn voor we echt ervoor mogen gaan... Zijn er meer meiden die gedwongen op het wachtbankje moeten zitten...
Jaaa ikke... Helaas ben ik nog niet ongesteld geworden na mijn bevalling of eigenlijk zwangerschap... Dus nog geen cyclus of kansen voor mij.
Ik heb nu 9 maand de prikpil gehad omdat ik medicijnen neem waar je echt niet zwanger mee mag worden Maar toch wel ongi... Natuurlijk geen eisprong,maar daardoor moet ik dus eerst ovu testjes gebruiken En afkicken van de prikpil... De vorige keer dat ik dat deed,9 maand voor ik eens ongi werd en een half jaar daarna totdat ik een eisprong kreeg.... Het voordeel van nu is dat ik deze keer "maar" 9 maand de prikpil heb gehad ipv 2 jaar... Dus we wachten... Nou zullen we een bakkie erbij nemen? *schenkt koffie in*
Ik ben ook in 2009 bevallen.. Mijn vriendin een maandje later dan mij. Zij is nu weer zwanger... en bij mij begint het ook wel weer te kriebelen. Ik heb zowieso geen ruimte dus ik moet nog even wachten.. en als ik er aan denk, bloedprikken, en weer die bevalling dan heb ik zoiets van nou nee wacht zeker nog wel.. Maar wil ze wel een beetje vlot achter eklaar.
*Aan een kopje thee* Tja dan maar meteen een koekje erbij... Of een heel pak? Hoop toch dat ik snel ongi wordt, anders ga ik langs de ha hoor! Ben ook heel erg onregelmatig van 30 tot 50 dagen de vorige keer, dus gaat al niet van een leie dakje... maja... *slokje*
In oktober ben ik alvast gestopt met de pil, maar ik slikte nog andere mediciijnen en daar mocht ik echt niet zwanger mee raken. Had er wel eerder mee willen stoppen, maar dit kon niet ivm. mijn werk. Eind juni kon ik er eindelijk mee stoppen en nu gaan we er dan ook echt voor!
Ik heb me vergist in hoelang ik nog moet wachten Heb even gegoogled en na 3 maand mogen we er weer voor gaan Dus gelukkig wat minder wachten Oh en ik neem nog een glas melk voor de nacht Doeiiiiiiii meiden truste
Hier net van de wachtbank af. Had de schildklier niet goed. En Lovecouple: Hier ook een vriendin die vorige keer ongeveer tegelijk met mij een baby heeft gekregen.....weer zwanger. Nu weer aan het proberen...vorige keer waren we in 1 keer zwanger, nu al een ronde gehad....sja, 't is niet altijd feest natuurlijk haha
Hoi, veel oktober Mama's hier Ik zit gedeeltelijk op een wachtbankje........ Wij proberen spontaan zwanger te worden, maar die kans is niet echt heel erg groot. We willen vanaf December echt gaan beginnen en terug naar het ziekenhuis. We hebben van onze IVF poging nog 13cryo's over en daarmee gaan we proberen zwanger te worden. Dus wij zitten tot december op de wacht bank. Ik had ook al weer zwanger willen zijn, maar het is ook erg prettig om voor de volle 100% te kunnen genieten van ons meisje hoor Ik kom dus gezellig bij jullie op de bank zitten
Welkom allemaal dames Leker geslapen? @Sloppyslayer oke jeetje dus in dec weer die mmm in... Dat vergt veel van een mens Maar je hebt er ook een hele mooie wonder voor terug Nou hier is de afspraak voor MTX afgezegt,en het is nu echt aan het gebeuren! 3 maand and counting... Oh en mijn kleine jongen is ziek.. Rot weer steeds... Warm koud warm koud... Je word er spijker gek bij...
@Whitesaber: Ik hoop dat je kleine jongen snel weer opknapt! Hier een meisje wat bezig met tanden krijgen en heeft hier ook best wel last van.
Aah tanden!!! Hier ook al, hij krijgt boven 4 tanden tegelijk???! eentje is gister al doorgekomen... sneu kind.. Wat zag ik vanmorgen een roze streepje bij het afvegen? Jaa... zal het zijn dat ik ongi wordt?! Wel krampjes gehad, maar dat heb ik vaker gehad afgelopen weken... Net nog eens naar het toilet, niets... Wordt ik weer voor de gek gehouden?! Afwachten maar... Beterschap en sterkte met jullie kids! En je hoort het vaak he? de eerste in de mmm en de 2e spontaan, dus wie weet!!! ps: mijn zoontje is nov baby, 1 nov, hihi... Maar idd beetje dezelfde leeftijd, leuk!!!
@September: Hier is ze bezig met de onderste tanden........ze heeft boven wel de zijvoortanden maar de voor tanden nog niet Ik hoop niet dat je lijf je voor de gek houd hoor Megan is van 9oktober.
Aah je hebt een klein draculaatje, hihi... Vind ik altijd zo'n grappig gezicht! Boaz heeft zijn 2 ondertanden al een tijdje, met 6 maanden. Nu dus aan zijn bovengebit begonnen!! Maar heeft er niet heel veel last van vind ik. Gaan jullie een lekker weekend tegemoed?! Wij lekker druk, mijn vader is jarig, straks even op visite, morgen is het grote feest. Hij wordt namelijk 65!! Zondag misschien naar mijn schoonzusje in A'dam, maar ligt eraan of we er zin in hebben nog en hoe Boaz eronder is natuurlijk...
Ja we hebben een echte dracula... Hihihi Sloppyman heeft vakantie en we zien wel waar het weer ons brengt we wonen bij het strand dus heerlijk als ze zon schijnd! Nu zitten we heerlijk op een terras met z'n drietjes in de zon!
Pfft tandjes breek me de bek niet open... J heeft er al 7... 4 boven en 3 beneden... Ik heb trouwends marrokaanse munt thee gehaald bij de c1000 Iemand thee?
aah zie dat je aan de zee woont, wat lekker zeg.. Ga je zeker bijna dagelijks heen?! 7 tanden al, wow zeg! Viel het mee?! Ik zit nu aan een colatje, bedankt voor de thee, hihi.. Wel 100 ballonnen opgeblazen (wel met zn blaaspijpje dan) en opgehangen! ppff... Mama nu ff relax achter de laptop en popstars op de achtergrond?!
Ik aan zee?Nee meid ik woon een paar km van leeuwarden af en als ik naar de zee wil moet ik nog een paar km rijden Het viel mee behalve de laatste... Want wat bleek hij begon ziek te worden dus dubbel op... Doeiiiiiii truste Hopelijk kan zoontje een nacht slapen want zoonlief is erg ziek... 39,7 gr...
hoi, wij hebben ook besloten om voor een 2e te gaan! gebruik nu nog medicijnen dat ik moet afbouwen en evt een alternatief(moet het nog overleggen met de arts) dus voorlopig moeten we nog wachten!! groetjes