Op naar ronde twee....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jill, 17 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill

Jill Lid

5 apr 2006
    25
    0
    0
    Doktersassistente
    Maastricht
    Hallo,

Heb helaas gisteren mijn :evil: gekregen. Maar goed, het was ook wel te verwachten. Toen we besloten hadden om te stoppen zat ik al in de tweede week van de pilstrip. Dan kun je natuurlijk wel verwachten dat het niet meer lukt die maand. Heeft iemand anders van jullie dat ook gehad?
    Ik vraag me af of ik wel een eisprong heb gehad.

Doei, x Jill

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik ben begin 3de week van de pilstrip gestopt en kreeg 2 dagen later mijn ontrekkings bloeding, daarna was ik meteen zwanger. maar er zijn mensen die door de pil heen zwanger worden, je hebt dus ook bij pilgebruik een eisprong.

ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn Jill, succes deze ronde

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben heel stom geweest om de pilstrip niet af te maken, doordat ik te vroeg gestopt was (ik had em gewoon nog een dikke week moeten doorslikken eigenlijk) had ik dus een niet gesprongen eitje(bleek later bij de gyn)

dus ja januari telt voor mij dus eigenlijk niet mee als de 1e ronde, dit gaat de 3e ronde worden mits ik geen :evil: krijg natuurlijk :)

veel succes

4. babs

babs Actief lid

19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    tijdens de pilgebruik heb je geen eisprong hoor....
    dat is tenminste wat ik heb geleerd, want wanneer je wel een eisprong zou hebben dan zou je beter niet de pil kunnen gebruiken.
    door de pil wordt je oestrogeen en progresteron op een bepaald peil gehouden dat de folikkel niet kan rijpen en daardoor geen eisprong plaats kan vinden.
    bij sommige gaat het per ongeluk waarschijnlijk wel eens mis, maar dat moet toch een uitzondering op een regel zijn.
    denk ik. :rolleyes:

groetjes babs

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als dat zo zou zijn zou niemand zwanger kunnen worden terwijl ze de pil slikken... :) (de pil onderdrukt weliswaar de eisprong maar hoeveel mensen zijn er wel niet zwanger geworden terwijl ze wel altijd de pil slikken?) ik bedoel maar....

maar wat bij mij het geval was dat als ik de stip zou hebben afgemaakt ik zeer waarschijnlijk wel een gewone eisprong zou hebben gehad. (ik ben 5 jan. gestopt, en de 25e was ik bij de gyn voor een echo, die zag een niet gesprongen eitje zitten, en zei dat dat waarschijnlijk kwam doordat ik de pil niet had afgemaakt)

Maar ach dat was in januari, we zitten inmiddels in april en het gaat goed hier, de 27e terug voor een echo, wie weet ben ik dan ook wel overtijd en zie ik meer dan ik kan verwachten.. :)

6. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Wij zitten nu ook in ronde 2. Heb m'n eisprong al gehad (had positieve ovulatietest). Dus afwachten maar......

Die laatste dagen van je cyclus zijn altijd het meest frustrerend. Je kunt eigenlijk niets meer doen behalve hopen op een wondertje.

Jullie ook suc6 allemaal!

Liefs

7. babs

babs Actief lid

19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    smoekie het is toch echt waar wat ik zeg...
    maar wat daaronder ook al staat in mijn bericht is dat het soms wel eens anders gaat en er toch een eisprong komt en iemand toch door de pil zwanger wordt...
    maar anyway ik wens je in ieder geval wel heel veel succes ;)

groetjes babs

Deel Deze Pagina