Op naar Tenerife. Welk hotel is leuk voor onze peuter?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door samarinde01, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.781
    2.457
    113
    Het kan inderdaad per keer verschillen, wij hebben ook wel eens gehad dat een pakketreis goedkoper was dan los boeken.

Maar ook al zou ik de volgende keer een pakketreis boeken, zo'n bustransfer doen we nooit weer ;) Die ene keer zaten we eerst een half uur in die bus te wachten tot iedereen er was en vervolgens gingen we heel Los Cristianos en Playa de las Americas door naar mijn idee voor wij als een van de laatste werden afgeleverd. Nu liggen we tegen die tijd al in het zwembad :D Dan betaal ik liever die 25 Euro, ook al is de transfer inclusief de prijs. Zeker met een paar, zeer ongeduldige want naar het zwembad verlangende, kleine kinderen.

En ook terug naar het vliegveld: je kunt veel later vertrekken. Je vraagt de receptie een taxi te bellen en ze staan echt binnen 2 minuten voor de deur. Ruim 10 minuten later ben je op het vliegveld.

2. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.781
    2.457
    113
    We hadden dit jaar trouwens wel een minpuntje: het naastgelegen hotel had elke avond enorm luidruchtige animatie buiten. Niet normaal gewoon. Wij zaten ook nog aan die kant van het complex (Av. de Tenerife) dus misschien was het daar ook nog wel erger dan aan de andere kant. Maar goed, daar kan Isabel niet zoveel aan doen. En het was wel om 23 uur afgelopen volgens mij. Meestal sliepen we echter toch al eerder, helemaal rozig van de hele dag buiten en zwemmen en daarna lekker eten bij het buffet. Maar dat hadden we nog niet eerder meegemaakt. Aangezien wij altijd in de voorjaarsvakantie gaan en er dan over het algemeen 's avonds niet zoveel buiten is omdat het dan wel wat fris is.

Deel Deze Pagina