Hallo allemaal, We zijn nu al een jaar bezig om zwanger te raken, tot mijn grote teleurstelling ook deze maand weer niet gelukt. We gaan nu voor ronde 14. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld voor een afspraak, mijn vriend en ik kunnen dinsdag 12 december bij hem terecht. Ik ben nu zo'n 4 maanden aan het temperaturen. Heb af en toe ovulatietesten gebruikt (al zijn deze dingen behoorlijk prijzig...) en verder een vrij regelmatige cyclus tussen de 26-28 dagen. Wie is er ook al zo lang bezig? Wanneer zijn jullie naar de huisarts geweest en hebben jullie al onderzoeken etc gehad? Ik ben benieuwd. Groetjes Roca
Hey roca81 Mijn vriend en ik zijn ook al een jaar bezig Ik ben nu als het goed is 2 jaar van de prikpil af en heeft nog een lange tijd invloed gehad in mijn lichaam sinds 8 of 9 maand gaat nu goed wordt regelmatig ongi maar toch...... Ik ben een jaar geleden bij de gyn geweest en die heeft mij helemaal onderzocht en alles bleek goed Maar ik zal voor jou duimen dat alles goed komt met jou en je vriend en hopen op een mooi wondertje mijn nod is 15 dec maar nu al last van me borsten aan de zijkanten en van me onderrug gister een test gedaan maar neg en volgens mij veel te vroeg
Hoi hoi, Ik ga voor jullie allebei duimen. Wij zijn pas in ronde 6 beland dus over de gyn kan ik weinig vertellen. En tijgertje 23 je hebt inderdaad een beetje te vroeg getest maar er is nog hoop hoor ! Liefs, Bibu !
hoi bibu Wat betekent al die cijfers onder jou vraag? Ja dat dacht ik wel maar blijf gewoon hoop houden vind het best wel spannend hoor allemaal Mijn huisarts die had gezegt tegen me van als jij binnen een jaar niet zwanger raakt dan gaan wij voor je kijken wat wij er aan kunnen doen dan moeten jullie maar een afspraak maken en dan komt het goed ik heb zo'n LIEVE HA eindelijk een goeie te pakken hahaha En ben hevig aan de sch*t had ik eerst helemaal niet
Hoi hoi, Dat zijn mijn afgelopen cyclessen, de eerste 3 duurde 21 dagen de volgende 31 en de afgelopen cycles 28. Ik ga voor je duimen ! Liefs, Bibu !
O dat kan je de cyclus in de gaten houden nou snap ik het bedankt bibu Ik duim ook van jou mijn nod is 15 dec
HIer nog 1 Wij zijn ander half jaar bezig en vanmorgen heb ik dan eindelijk een afpsraak gemaakt bij de gyn We kunnen begin januari terecht Is nog een eindje weg, maar de afspraak staat in ieder geval!
Hoi tijgertje, Ik denk dat je inderdaad wat vroeg getest hebt. Ik zal voor je duimen, succes met wachten ! Groetjes Roca
wij zijn begin januari precies een jaar bezig, en omdat het in tegenstelling tot beide eerdere zwangerschappen (8 en 6 jr. terug) nu "al" 11 maanden duurt heb ik aan de bel getrokken en is mijn man zijn zaad vorige week onderzocht, waaruit jammer genoeg bleek dat hij antistoffen aanmaakte tegen zijn eigen zaadcellen waardoor de concentratie levendige zaadcellen heel laag is...de kans op zwangerschap is daarmee niet onmogelijk maar wel heel erg laag.... nu hebben we voor 12 januari een afspraak staan voor hem bij de uroloog en dan hoop ik dat hij ons verder kan helpen... dus zoals je ziet meid je bent zeker niet de enige bij wie het inmiddels "al" lang duurt.... hoop in ieder geval voor jou dat het snel raak mag zijn meid (en voor alle andere natuurlijk ook)
Hoi pink Jij ook veel sterkte En ik zal ook voor jou duimen dat het goed komt Lfz Tijgertje23 mijn nod is 15 dec
Hier 17 maanden.. zijn al bij gyn geweest.. met mij alles goed.. laag aantal zaadcellen, maar voldoende volgends de gyn om zwanger te worden.. (waarom dan al 16 keer niet gelukt?) mogen in feb/mrt pas weer terug voor vervolg.. ik ga eerder bellen.. trek het echt niet zo lang meer.
Heb een vraagje aan de dames Ik heb gister foliumzuur genaamd davitamon fem natal maar die moet je innemen voor 4 weken voor het stoppen maar ben nu al 2 jaar van de prikpil af kun je die gewoon innemen voor mijn nod Ik wou er al mee aan beginnen Weet iemand hier ook wat van af? mijn nod is 15 dec
jeetje natas dat is wel heel erg lang zeg...ik weet nu al van de ha dat mocht het niet lukken ze zijn sperma gaan bewerken en de "goeie"er tussenuit halen wat hoog tegen (in?) de baamoeder zal worden ingespoten omdat mede door die antistoffen die hij aanmaakt zijn zaadcellen zeg maar op "dezelfde"plek blijven ipv naar boven zwemmen... ik zou idd gewoon eerder aan de bel trekken zeg, je bent dan al vlak 2 jr. bezig zeg... succes meid
Ze zeggen altijd 4 weken voordat je zwanger raakt (maar ja dat weet je natuurlijk nooit) En ik dacht totdat je 6 weken zwanger bent Weet het niet helemaal zeker
Hoi hoi, Ja hoor die mag je gewoon nemen, voor zover ik weet kun je dat blijven slikken tijdens je zwangerschap ook. Het is beter om er van te voren mee te beginnen, voldoende foliumzuur kan de kans op een open ruggetje bij de baby verkleinen als ik het goed heb. Groetjes, Bibu !
yep dat kan... slik al 17 maanden foliumzuur.. @smoekie.. ja vind het ook erg lang.. heb me zelf nog deze ronde gegeven.. en dan ga ik weer bellen..word er moedeloos van af en toe!
Dan start ik er vanavond mee voor het eten neem ik er 1 in en ook tijdens je ongi mag je er ook gewoon er mee doorgaan? mijn nod is 15 dec