Donkerbruine afscheiding, wat betekent dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Livia4, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Hoi allemaal,

Op woensdag 7 oktober heb ik een vroege miskraam gehad bij 5 weken. Nadat het bloeden gestopt was (week later) weer verder gegaan met het proberen. Veel geklust maar geen ovulatietesten gebruikt. Als mijn cyclus weer meteen is als normaal (29 dagen) zou ik donderdag ongesteld moeten worden als het klussen niet gelukt is. Nu heb ik sinds vandaag (4 dagen voor nod) ineens heel donkerbruine afscheiding (dit had ik ook een dag voor mijn miskraam). Wat kan dit betekenen?

- voorbode voor mijn menstruatie?
    - innestelingsbloed?
    - resten miskraam?
    - iets anders....

Echt geen idee.... (was eerste zwangerschap en eerste (en hopelijk laatste) miskraam. Normaal heb ik dit niet voor mijn menstruatie.

Herkent iemand dit? Hoor het graag! Bedankt!

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Hoop voor je oud bloed en/of een innesteling. Waarom doe je niet even een testje? Ben wel benieuwd nu. Hoop voor je dat het weer raak is! En wat ontzettend Vervelend van de miskraam :(

3. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Hii!

Gisterochtend was het negatief... wacht nu weer paar dagen. Vandaag nog geen verdere afscheiding.. Fingers crossed! Wel beetje zeurende buikpijn...

Bedankt voor je berichtje:)

4. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Dit kan van alles zijn. Ik heb vaak ook wat oud bloed voor mijn menstruatie. Ook kan het nog wat resten zijn van je miskraam. Dat kan wel tot 6 weken duren.
    Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is, maar als het zo donker is betwijfel ik dat wel een beetje.

Deel Deze Pagina