Op natuurlijke wijze vollere borsten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nicky1973, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik ben ze vroeger bewust gaan slikken, mijn borsten waren al volgroeid. Heb altijd maat 34 gehad, alleen mijn borsten werden groter tijdens het gebruik, de rest niet. Ik heb er baat bij gehad, ik hoop nu ook weer.

2. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL

Ik heb 5 weken geleden een borstvergroting laten doen, ik had echt helemaal niks meer, ik kon geen lingerie meer kopen na drie kids bv gegeven te hebben. Ik had alleen 2 soorten bh´s die ik dan altijd bijkocht, zonder te passen. Ik heb het nog wel eeens geprobeerd, om een leuke bh te passen maar de allerkleinste maten waren te groot, daar word je echt niet vrolijk van...
    Nu ben ik zoooo blij, ik heb borsten!NOg een weekje en dan mag ik gaan shoppen, eindelijk een leuke bh kiezen!!Eindelijk een keertje shoppen in een lingeriewinkel want dat deed en kon ik nooit door mijn veel te kleine borsten na de borstvoeding.
    ik kan niet wachten!!
    Ik heb nu maat 70D-70E, klinkt heel erg groot maar dat valt mee hoor, het ziet er vooral heel erg natuurlijk uit, nog mooier en natuurlijker dan ik gedacht had!!Absoluut niet van die opgeplakte ballen ofzo, echt heel natuurlijk. Het is precies zoals ik wilde!!
    Ik heb wel achter de spier trouwens.
    Maarja, dat s niet wat TS naar op zoek is.
    Pillen helpen naar mijn mening niet, heb ik ook wel eens geprobeerd, voor ik zwanger was van de eerste nog,lang daarvoor. Had toen 70b,kleine, m aar heeft helemaal niks geholpen toen. Denk dat het maar bij weinig vrouwen helpt die pillen, google er maar eens op.
    Succes iedereen!

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wat leuk te horen dat je zo tevreden bent! Ikzelf durf het niet aan.
    Shop ze binnenkort en geniet ervan!

4. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Wat goed Daantje, dat je dat gedaan hebt! En wat fijn dat je er zo blij mee bent, kan het me helemaal voorstellen :)

Ik ben waarschijnlijk een van de uitzonderingen bij wie die pillen wél werkten maar het is toch écht zo dat ik na een korte tijd borsten kreeg.
    Ik weet natuurlijk ook wel dat er genoeg vrouwen zijn bij wie het niet werkt maar in mijn geval dus echt wel, gelukkig maar :)

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik had het niet beter kunnen zeggen!:D

6. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is zeker fijn als je helpen, die pillen :)
    Ik heb ook eens iets over bepaalde sojaprodukten gelezen dat dit zou helpen maar weet niet meer welke hoeveelheid (in oa pillen zou je dit dan moeten innemen, misschien als je googled?, is voor mij al best lang geleden dat ik daar toen dingen over opzocht uitgebreid :)

7. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Je kunt ook verschrikkelijk veel aankomen! gehehe nee grapje..
    ik heb wel eens gelezen dat als je ze elke dag een massage geeft onder de douche (met douchekop) dat de huid steviger word en hierdoor je borsten ook wat voller kunnen lijken. geen idee of het werkt hoor.

Deel Deze Pagina