Meiden, Ik heb wat rondgezocht op deze geweldige site, maar kan helaas niet iets concreets vinden m.b.t. mijn 'probleempje'. Dus ik hoop dat er meiden zijn die mij wat verder kunnen helpen: Vandaag (26 april) is mijn NOD. Nu heb ik vannacht krom gelegen van de krampen onder in mijn buik. Dit heb ik nog nooit zo heftig gevoeld. Ik dacht dus echt: 'nu zullen m'n duivels wel komen'. Vanochtend om 7:00 uur opgestaan en nog geen duivels te zien. Voor de zekerheid heb ik een inlegkruisje ingedaan en om 9:00 uur zat er wat lichtbruine afscheiding in. Wel heel weinig. Mijn krampen zijn nu zo goed als weg (gelukkig!!!), maar nog helemaal geen druppel bloed te zien. Wat kan dit betekenen? Mijn cyclus is al een aantal maanden precies 32 dagen. Mijn vriend denkt dat ik misschien wel zwanger ben en omdat normaal gesproken mijn duivels wel komen, maar nu dus niet (i.v.m. een eventuele zwangerschap). Weet niet zo goed wat ik hiervan moet/kan denken. Wie kan mij advies geven uit deze warrige situatie???!!! Liefs
Mijn ervaringen zijn dat dan toch de menstruatie doorzet. Ik heb eigenlijk altijd 3/4 dagen bruine afscheiding voor het los barst! De enige manier om te weten of je zwanger bent of niet is een zwangerschaps test te doen. Het kan, zoals je bij de verloskundige kon lezen een bloeding zijn omdat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar wel zwanger bent. groetjes
je kan er natuurlijk een testje tegen aan gooien het zou goed kunnen dat je zwanger bent of je moet t nog even afwachten of de er misschien morgen of zo wel in eens zijn succes veel liefs mieke
Natasja, Ik wordt inderdaad helemaal warrig van dit soort situaties. Ik ga echt ieder uur naar de wc om te kijken of er al iets van bloed doorkomt. hihi........ Heb inderdaad net het berichtje van Mirjam (verloskundige) gelezen. Wie weet??? Als m'n duivels er vrijdag nog niet zijn, ga ik vrijdagochtend testen. Ik begin vrijdag iets later op m'n werk, dus heb ik rustig de tijd. Liefs
heel veel succes he! probeer niet te veel te stressen, want dan kan je je menstruatie ook tegen houden!
Dank je! Ik probeer nu wel m'n gedachten opzij te zetten. Maar dat is best lastig. Ik zit nu ook constant alleen op m'n werk, dus je gedachten dwalen snel af.... En zit dan ook meteen weer op deze site, hihi....... Zodra ik meer 'nieuws' heb, laat ik het weten.
mischien is het niks of heb je het nog niet veranderd maar er staat bij jou bij de 2e ronde...mischien ben je nog niet zolang gestopt met de pil, en was voordat je aan de pil ging je cyclus altijd precies 32 dgn??? als je nog maar een paar maanden gestopt bent met de pil kan het gebeuren dat je in het begin onregelmatige cyclussen hebt, en ook de bloedingen kunnen nogal verschillen. veel succes in ieder geval
Smoekie, Dit is de 2e ronde dat we er echt actief voor gaan. Ben nu 4 maanden gestopt met de pil. Alle cyclussen waren 32 dagen. Misschien is er inderdaad iets veranderd. Ik heb nu alleen nog bruine afscheiding. Heel minimaal. En de krampen van vannacht verontrusten mij. Zulke hevige ongi-krampen heb ik nog nooit gevoeld. We zullen afwachten. Liefs
Ik heb op 12 april ook een bruine bloeding gehad. ook heel lichtjes en maar 2 dagen. Voel mij ook al twee weken wat ziekjes. allé, misselijk en eet meer en mijn borsten zijn groter en mijn heupen breder en .... maar ik zou als ik van u was een testje doen. dan ben je zeker. Ik ga daook doen.
Mijn bruine afscheiding is nu ook weg. Echt heel vreemd! Heb nu ook helemaal geen ongi-krampen meer. Als ik morgenochtend bij het opstaan geen duivels heb, doe ik meteen een testje. Ik heb er nog 2 liggen thuis........ Ik laat het morgen even weten!
Ik heb dit ook altijd voor/op mijn NOD. Bij mij is het altijd een voorteken dat ik ongesteld ga worden Heb je al een tampon test gedaan? Vaak kun je dan zien of je er aankomen..... Ik duim voor je ! Groetjes Mona
Ik denk dat ik vanavond toch maar een testje ga wachten. Probeer rond 20:00 uur te testen. Zit nu nog op m'n werk. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ieder uur naar de wc gaan om te kijken om m'n duivels er al zijn, is ook niet tof! Ik heb nu namelijk helemaal geen afscheiding meer. Een beetje 'naturel'. Super vaag! Ik hou jullie op de hoogte. Tuurlijk hoop ik ook op 2 streepjes, maar je lichaam kan rare dingen met je uithalen. Ben gelukkig wel nuchter ingesteld. Liefs
Versprekingen en woordvindmoeilijkeden horen ook bij zwangerschap . Schijnt iets hormonaals te zijn ...
Helaas NEGATIEF getest! Balen.......... nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben. Vindt het wel vreemd, want op dag 18 heb ik positieve ovulatietest gehad en normaal gesproken wordt je dan toch 14 dagen later ongi? Kan helaas niets anders doen dan wachten? Liefs
Dat hoeft niet.. ik word altijd na 16 dagen ongesteld. en dag 18 positief, kan zijn dat je eitje dan pas op dag 19 of 20 is gesprongen. groetjes
Ik heb even op mijn kalendertje gekeken en ik had op dag 20 een positieve ovulatietest (ik dacht eerst dag 18). Vandaag zit ik op dag 34 en nog geen duivels. Mijn temp was vanochtend 37.0 (0,2 hoger dan gisteren). Ik probeer af te wachten tot na het weekend. Liefs