Spannend!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by margriet24, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. margriet24

Mar 15, 2006
    72
    0
    0
    Hoi hoi, hier ook weer eens een berichtje van mijn kant!(terug van weggeweest haha)

Mijn eerste cycles heeft 72 dagen geduurd en toen ik dan eindelijk ongesteld was geworden besloot ik maar gelijk om de volgende maand ovulatietesten te gaan halen en ja hoor....13 dagen na mijn ongi had ik twee streepjes (ik was zo ongelooflijk blij) we hebben super goed geklust.En toen was het afwachten, ik zou volgens de schema's (14 dagen na de eisprong) gisteren ongesteld moeten worden. maar nee hoor de :evil: :evil: bleven uit en ook vandaag geen :evil: te bekennen, ik heb net maar getest (ik kon het niet laten) en hij was negatief!!! Balen. Ik hoop toch zo dat ik net iets te vroeg getest heb en dat ik over een paar dagen wel positief test.
    Ik heb trouwens wel last van allerlei kwaaltjes, errûg moe, zere borsten en een vreemd gevoel onderin mijn buik, net alsof ik continu naar de wc moet en een overvolle blaas heb!
    Wie weet over een paar dagen.....
    Ik weet wel dat het een zenuwslopend gedoe is dat afwachten!

Liefs Margriet

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Inderdaad spannend hoor!!
    Ik hoop dat je geluk hebt en lekker zwanger bent! :D

3. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Spannende tijd! Ik ga voor je duimen dat je lekker zwanger bent!

Liefs An ;)

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik hoop van harte voor je dat het raak is, maar aangezien jezelf al aangeeeft dat je 1e menstruatie 72 dgn op zich heeft laten wachten kan de eerstvolgende menstruatie ook weer wat langer duren dan normaal dus niet precies 14 dgn na je eisprong.

ik hoop echt dat je menstruatie nu regelmatig gaat komen, maar als het weer lang duurt zou ik toch naar je ha gaan voor verder advies.

groetjes en succes

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Ik hoop voor je dat het raak is...

Ik weet hoe zenuwslopend die lange menstruaties kunnen wezen..

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik duim ook mee....
    spannend inderdaad!!!

7. elisabeth22

Apr 30, 2006
    9
    0
    0
    kinderopvang leidster
    dokkum
    Dag dames

Ik voel me niet anders maar hoop echt dat ik ZWANGER ben we wachen al 9 maanden en hoop dat het deze keer echt raak is. We wachten het af!!!

Groetjes Elisabeth

8. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Ik duim voor jullie allebei!!!

Share This Page