Ik ben sinds eind september met de pil gestopt Ik heb erg last gehad van ontpillen(vaak ongi) Ik ben 5dec ongi geworden na een cyclus van 30dagen Gister zat ik op de wc en had ineens bij het afvegen licht bloedverlies(licht roze) Vandaag hetzelfde Nu vraag ik me af wat dit kan zijn aangezien ik nog niet ongi hoor te worden Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja dat vraag ik me ook even af. Normaal gezien zit de innesteling ronde 5e a 6e dag na de eisprong. Ik denk dat bosi met 10 bedoeld 10e dag van cyclus (dag van eisprong) 5 is 5 dagen erbij vanaf 5 december + 7 dgn tot je innesteling ... toch???
Kan ook je eisprong zijn geweest, maar ik weet natuurlijk niet of je testen gebruikt. Ik heb het ook met mijn eisprong. die heb ik zaterdag of zondag gehad en toen geklust en daarna kreeg ik een beetje bruinsel wat ik dus de laatste 3 mnd ook had tijdens mijn eisprong nu heb ik het vandaag weer een beetje dus dat is dan nu rond mijn innesteling. Ik denk ook dat ik weer zw ben. Dus dat is miss. ook een optie je eisprong
Mijn cyclus was tot nu toe 3 keer niks alleen dus de laatste keer Ik gebruik geen testen maar jullie denken of eisprong of innestelingsbloed? Ik maak me eigen helemaal gek door van alles en nog wat te denken maar iedereen alvast bedankt voor het mee denken