Lage temp geen ongi, wel krampen gehad, innestelling?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Laurise, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoiii

Wie wil er mee kijken, vanmorgen heb ik een test gedaan omdat er bij mij 10 dagen tussen ei en ongestelheid zit (2x met ovutest ei gevonden). Maar test was negatief maar ben nog niet ongi, voel ook niks aan komen. Kan het een innestelling zijn?? En dat mijn LF dus nu langer is? Omdat mijn cyclus eindelijk op orde is..... blijft giswerk maar wat denken jullie?

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    het kan een dip zijn maar dan zou die morgen weer omhoog moeten gaan,
    het lijkt op 7 dpo ook wel van een innestelling stijging hij hoeft niet altijd eerst te zakken om daarna weer te stijgen

ben benieuwd wat ie morgen doet

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Dpo 7 was wel na het koninginnedag feesten haha, ik weet niet wat dat met je temp doet, wijntjes gedronken en slecht geslapen.. Maar ik heb even gekeken bij zwangerschapskaartjes en sommige hebben bij dpo 10 of 11 ook een dip... Hopen inderdaad dat morgen mijn temp stijgt.

4. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hij is nu nog meer gezakt of niet ziet er niet supper mooi uit

hopelijk betekend het niets

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Helaas staartje, het zag er inderdaad niet goed uit. Net ongi geworden, weer dag 34 maar snap niks meer van mijn cyclus. Heb duidelijk ei op 22 gehad en vorige keren zat er 10 dagen tussen ei en ongi. Nu 12 dagen... we gaan de mmm in want heb veel kenmerken van endo.

6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    He Laurise,

Balen zeg!!:x
    Maar wat begrijp je niet precies aan je cyclus en waarom denk je dat je endometriose heb? Welke klachten heb je dan?
    (Ik begrijp van mijn eigen cyclus ook niets hoor, zie temp kaartje. Alweer na dag 10 dpo lage temp en lichte ongi nu.)

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoi Lauwra

Ja echt balen zeg, nou ik heb 2x ovutest gebruikt en daar had ik dus 10 dagen tussen ei en ongesteldheid. Mijn huisarts zei dat ik er nu wel van uit kon gaan dat er steeds 10 dagen tussen zit. Maar ik heb deze keer mijn ei op 22 gehad en ben nu 12 dagen later op dag 34 ongesteld.. dus dat snap ik niet, wel fijn dat het niet verder dan 34 is gegaan.
    Ik heb de hele maand last van krampen, voor ongi pijn bij het vrijen, heftige ongesteldheid ect. Ben er al voor naar de huisarts gegaan maar toen iemand op het forum mijn klachten hoorde zei ze "doe eens de test op de site". Die heb ik gedaan en ik zit in de hoogste score. En mijn gevoel zegt dat er iets is waarom het niet lukt. Ik wil het heel graag laten onderzoeken.

Jouw kaartje ziet er op het einde ongeveer net zoals die van mij uit. Balen dat je temp is gezakt en licht ongi bent.. Jullie zijn ook al een tijd bezig, nog niet naar gyn?

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Je moet volgens mij 9 of 10 dagen een hoge temp houden wil de eicel zich goed kunnen innestelen, dus daar moet je je denk ik niet zoveel zorgen over maken en dat kan ook wisselen per cyclus, weet ook niet waar dat aan ligt! Eerst had ik altijd keurig 14 dagen na ei de menstruatie en tempdaling maar nu 2 keer niet meer.

Die klachten zijn goed vervelend zeg! En dan kun je dat beter laten onderzoeken vooral als je gevoel dat ook aangeeft!! Wanneer ga je n afspraak maken?

Wij zijn zeker al lang bezig, zouden aan het begin van deze cyclus al naar de huisarts gaan maar mijn man krabbelde terug, dat is erg vervelend, ik had er wat rust bij gekregen maar nu weet ik ook even niet meer wat we moeten doen. Ik wil heel graag voor onderzoek, maar hij is bang dat de ha zegt dat we het te weinig doen, maar goed dat verhaal is beetje off topic:)

Sterkte jij!!

9. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey...

wat onwijs balen zeg dat je toch ongi bent geworden..ik hoop dat ze erachter kunnen komen waar al je klachten vandaan komen!

Deel Deze Pagina