Hier bij de oudste pas na NOD positief getest. Bij de 2e had ik hetzelfde soort gevoel waardoor ik dacht zwanger te zijn. Toen 1 dag voor NOD een lichte test maar ook geen tuurtest Nu bij nr.3 stak ik mijn kop in het zand en dacht niet weer zwanger van 1x. Dus 10 dagen over tijd getest en knaltest . Dus waarschijnlijk test ik pas na NOD echt een knaltest
Hier ook zeker geen knaller. Eigenlijk best een licht streepje maar geen tuurtest vond ik zelf. Ligt er natuurlijk helemaal aan of je eisprong op de dag was dat je dacht dat die was, en wanneer de innesteling was.
De eerste x teste ik pas positief 1 week na nod. Dit werd een miskraam De 2e x teste ik 4a5 dagen VOOR nod knalpositief, goeie zwangerschap gehad en dochter geboren en alweer bijna 2 De 3e x teste ik 2a3 dagen knalpositief voor nod en ook dat werd een miskraam. Dus dat zeg helemaal niks. Elk lichaam is anders. Er zit niks anders op dan gewoon af te wachten. Positief is positief en dan is het beste de echo af te wachten.
Helaas negatieve test. Als ik lang staar zie ik een lijntje van verbeelding . Zal denk ik vandaag of morgen wel ongesteld worden.