Een week voor nod met vlagen misselijk. Af en toe steekje in borst, geen verdere verandering dit keer. Soms trekkerig gevoel in buik. Vandaag nod en al 3 dagen niet meer misselijk geweest Gisteren lage rugpijn en nu gevoel of ik zo ongesteld word. Mijn gevoel en van me man zegt dat deze zw ook niet goed zal verlopen. Zelfde Ervaringen gezocht!!
Ik heb hier geen ervaringen mee. Maar ik hoop van harte dat deze zwangerschap wel goed zo zal verlopen. Wens jullie heel veel succes.
Symptomen komen en gaan. Probeer je daar niet op te focussen. Probeer te genieten van het leven wat in je groeit. Dikke knuf
Ja klopt ben nu weer af en toe misselijk maar pff blijft toch eng nadat je het keer meegemaakt heb. En je blijft echt op alles letten Maar dank je wel
Symptomen zeggen echt niets, ik had de eerste weken tot een week of 7/8 ook geen hele erge symptomen op een rot gevoel in m'n onderbuik na. Bij elk krampje of pijntje keek ik na het plassen of er geen bloed bij zat Maar de eerste weken zijn gewoon altijd erg spannend, hopelijk gaat de tijd snel en ben je wat zekerder!
Ja ik voel eigenlijk vrij weinig gebeuren in mijn buik alleen in me rug.. Nog 12 daagjes en dan heb ik een vroege echo geplanned staan dus hopelijk gaat tijd beetje snel ja