Op NOD menstruatiekrampen daarna niks.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovieyou, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hee dames,

Ik ben dus 2 dagen overtijd en had op mijn NOD toch écht het gevoel dat mijn menstruatie ging doorbreken. Ook net voor mijn NOD zei ik "ow ik word ongesteld". Maar nu nog helemaal niks en ik heb ook geen buikpijn of menstruatiekrampen meer. Wie herkent dit?

Ik weet dat ik gewoon een testje moet wagen, maar ik wacht nog heel even.. Ben zo bang voor n teleurstelling want ik voel me toch wel anders dan anders.

Meer dames?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zou gewoon een test doen! Ik heb dat ook gehad alleen was ik er toen helemaal niet mee bezig, dus ik had pas een ruime week later dat ik ineens geen wijntje meer lustte en dacht laat ik eens testen ! En ja hoor ik was zwanger. Succes!

3. lovieyou

Jij geeft me hoop! Ik voel me ook echt anders dan anders..
    Heb vreemde symptomen deze maand die zelfs anderen opvielen in mijn omgeving.
    -misselijk tot kokhalzen en overgeven aantoe.
    -diarree
    -niet te genieten! Puberaal gedrag bijna
    -zin in mosterd
    -rommelende buik
    -menstruatiekrampen op en voor nod
    -veranderde eetlust. Geen tot weinig zin in dingen maar als ik honger krijg MOET ik eten.. Anders ga ik me flauw voelen.
    -opeens meer dorst

Maargoed kan het me ook allemaal inbeelden.

Nog meer dames?

4. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Hoe is je cyclus, regelmatig/onregelmatig? En hoe lang gestopt met de pil mocht die je gebruikt hebben...

5. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Met testen heb je meer zekerheid meid! Ben benieuwd! :)

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    2 dagen voor NOD dacht ik, ik word ongesteld! Buikkramp rn hoofdpijn. 3 dagen daarna nog niet ongesteld, testje gedaan, en ja hoor positief. Nu ook af en toe nog soort van menstruatiekrampen. Is de groei van de baarmoeder.

Dus wie weet!!

7. lovieyou

Ik heb een hele regelmatige cyclus. Enigste keer dat ik overtijd was had ik een posi test in handen alleen is geindigd in een vmk.

Als ik vandaag nog niet ongesteld word ga ik morgen testen! Ben zo benieuwd.

Geeft me wel hoop dat er meer dames zijn met het gevoel ongesteld te worden en toch zwanger waren!

8. lovieyou

Rian zie dat je net zwanger bent! Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!! ;)

9. lovieyou

Nou dames, heb echt al constant krampen. Het had er allang moeten zijn normaal gesproken. Ik er n testje tegen aangegooid en guess what? Negatief natuurlijk. We zullen zien...

10. lovieyou

Niemand? Meerdere ervaringen zijn welkom!!

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik ben 10 dagen overtijd. Ik ben ook altijd heel regelmatig, maar geen menstruatie in zicht. Op de dag dat ik ongesteld moest worden had ik m'n gewone krampjes en wat roest in m'n ondergoed. En daarna is het opgehouden. Ik ben niet zwanger want ik heb al 2 testen gedaan op dag 4 en dag 8.

Ik heb géééén idee wat er aan de hand is.

12. lovieyou

Ook al zo spannend Shampoo! Misschien zijn wij wel gewoon late positieftesters? laten we erop hopen! Heb jij wel vreemde symptomen?

13. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook diverse kwalen en 3 dagen overtijd en negatieve test. Op de nod ongi gevoel maar niets. Ongi gevoel is weer terug sinds vanmiddag. Pfff

14. lovieyou

is zo'n rot gevoel he.. en ik vind het echt n vreemd gevoel dat ik wel menstruatiepijn heb maar dat er niks komt? ik heb het gevoel alsof het opgezwollen is daar vanbinnen.
    Ook heb ik op dit moment een hele vieze smaak in mn mond.. wat ikook doe, kom er niet vanaf. en een vies ruikende urine lucht toen ik naar de wc ging.. ik kan het me toch niet allemaal inbeelden????

15. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hier heb ik ook bij mn laatste zwschap last van gehad! Hele avond krampen , heb er zelfs paracetamol voor ingenomen en boven benen deden zo zeer , temp. daalde dus had me voorbereid dat ik ongesteld zou worden.. Volgende morgen helemaal niks te bekennen!?! Die middag een test gedaan en ja hoor, positief!
    1dag voor die krampen ook een test gedaan en die was nog negatief..
    Hoop voor je dat het positief uitpakt!!

Nathalie005 vindt dit leuk.
  16. lovieyou

Ow iris, dat is goed nieuws! Ik vind het echt heel raar. Heb getest vandaag en negatief.. ik probeer te wachten tot maandag nu als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, doe ik een testje.

17. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ik ben echt aan het broekloere. Erg frustrerend. Ik heb vanochtend ook negatief getest. Ik wacht wel tot morgen en dan zie ik wel of ik ongi ben. Zoniet dan gooi ik er een testje er weer tegen aan. Ik hoop zo dat het niet komt.

18. lovieyou

Ja herkenbaar Kitty! Ik sinds gister avond 23:00 bruinverlies. Ik ben toen naar bed gegaan met de gedachte dat het wel zou doorbreken vannacht. Maar werd vanochtend wakker met alleen een veegje bruinverlies. Wat stom dit?! Ik snap er niks meer van. Ik wacht wel tot maandag, als ik dan nog niet ongi ben gooi ik er ook weer n testje tegen aan. Maar ja.. Bruinverlies wil vast niet veel goeds zeggen...

19. lovieyou

Nou meide, inderdaad een voorbode van mijn menstruatie geweest.. ging zojuist naar de wc en verlies rood bloed en buik krampen. Ben toch wel teleurgesteld. Ga er voorlopig even minder mee bezig zijn.. merk dat ik zelfs op mijn werk er mee bezig ben. is eigenlijk ook niet de bedoeling he.

Hoop voor jullie en voor de mensen die dit topic gelezen/gevolgd hebben een mooie positieve test met twee mooie ||

Dikke knuffff en bedankt voor jullie reacties

Deel Deze Pagina