Hallo, Ik heb 8 weken geleden een miskraam gehad. 2 weken geleden ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden. Dit was een normale menstruatie en was na een dag of 4 weer over. Nu heb ik sinds 5 dagen wat bruin bloedverlies en plakkerig slijm. Ook heb ik er lichte buik- en rugpijn bij. Dit heb ik tijdens een cyclus nog nooit gehad. Weet iemand wat dit kan zijn? Het lijkt me niet dat er nog resten in de baarmoeder zijn achtergebleven door de miskraam, omdat ik gewoon ongesteld ben geworden. Ook lijkt een nieuwe zwangerschap onwaarschijnlijk, omdat ik dit weekend pas een eisprong zou moeten hebben. Toch maak ik me zorgen.
Tsjah.. Van een miskraam kan je cyclus erg ontregeld raken.. Kijk maar naar mijn rijtje. Als je het niet vertrouwd, gewoon even naar de HA gaan. Meer kan ik er helaas niet over roepen! Sterkte!
Kan van de miskraam zijn, weet het niet. Maar kan ook zijn dat je hormonen nog niet goed op peil staan en dat je tussentijdse bloedingetjes hebt. Had ik ook een tijdje en kwam zonder reden. Voor naar de gyn geweest maar was toen tijdelijk tekort aan progesteron.