ik kan wel janken

Discussion in 'Zwanger worden' started by xxmichelle, Oct 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Vorige maand duurde mijn cyclus wel erg lang.. Uiteindelijk ongesteld geworden en volle moed de volgende ronde in! Nu kreeg ik gister wat beige afscheiding en lig al de hele nacht wakker van dr menstruatiekrampen.. Zojuist helder rood bloed.. Ik ben gewoon ongestel geworden! 9 dagen voor dat het zou moeten!!! Voordat ik de pil slikte had ik ook zulke korte cyclussen.. Had gehoopt dat dat nu niet meer zou zijn. Denk nu echt dat ik onvruchtbaar ben met zo een korte cyclus :'(

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

#2 Smnee, Oct 7, 2013
    Last edited by a moderator: Oct 7, 2013
    Ach kind een menstruatie is echt vervelend. Korte cyclussen maken je niet onvruchtbaar en ik zie dat je nog maar net van de pil af bent. Ontpillen kan lang duren, je lijf moet nog op gang komen! Bij zwanger worden is geduld echt heel belangrijk helaas

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ontpillen.. lastig is het, de ene cyclus is lang en de volgende kan weer heel kort zijn. helaas niks aan te doen!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Dat is het meest rotte moment wat je kan gebeuren, het moment dat er rood is......ballen meissie, maar je lijf kan inderdaad nog aan het ontpillen zijn.
    Grote digitale knuffel voor jou

5. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Lief jullie reacties! Was er van overtuigd een eisprong te hebben waargenomen etc en dat ik redelijk ontpilt was, niet dus :(

6. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    je moet ook ff een beetje geduld hebben (ik weet het, heeeeel lastig). je bent net een paar maandjes van de pil af. Anders ga je jezelf helemaal gek lopen maken hoor.

Succes meid!

7. Redhead86

Redhead86 Actief lid

Aug 6, 2013
    306
    0
    0
    Niet gelijk van het ergste uitgaan meid! Al snap ik het wel...
    Natuurlijk is de teleurstelling enorm maar dat wil niet zeggen dat je onvruchtbaar bent. Geef je lichaam de kans om van de chemische rotzooi af te komen en te herstellen, hoe moeilijk ook..
    Sterkte en een dikke knuffel!

8. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Niet te druk maken! Had na het stoppen met de pil 3 keer een prachtige cyclus van 28 dagen. Daarna werd het een zooitje: tussentijds bloedverlies, menstruaties van 2 weken. Ik was door de huisarts al naar de gyn verwezen (ivm met de 14 dagen menstruatie en gevolgen daarvan in de zin van duizeligheid etc.) en dacht ook dat het moeilijk zou worden. Net voor de verwijzing waren we gestopt met gebruik van condooms: in 1 keer zwanger. Cyclus zegt dus echt niet alles! Mocht je cyclus zich in een paar maanden niet wat meer stabiliseren, dan zou ik even naar de huisarts gaan,

9. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Jaaa ik ga het even afwachten allemaal en anders naar de huisarts buhhh had echt het gevoel dat het deze ronde goed zat!!

10. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    pff ik ga echt nooit meer aan de pil zeg, als dit met ontpillen te maken heeft echt sick!!

11. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Meis, je bent pas 4 maanden begonnen. Jouw tijd komt snel. <3

12. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Jaa ik hoop het!! :(

13. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Zo, ik ben vandaag naar de dokter geweest. Het zat me namelijk niet zo lekker allemaal.. ik heb net bloed laten prikken. Het zou kunnen wijzen op pco. Volgende week vrijdag een afspraak by de gyn voor een echo.. hmmm spannend! Lucht wel op nu er iets gaat gebeuren!

14. Gazy

Gazy Niet meer actief

een vriendin van mij heeft korte cyclussen maar zeker wel een ei soromg. de arts vertelde haar dat ze juist veel meer kansen had als een andere vrouw

15. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    ja zo iets had ik ook gelezen! ik gebruik nu ovulatietesten en ben al tijdens mijn menstruatie begonnen met testen. ga door tot ik een eisprong ontdek! :)

16. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    de uitslag van mn bloed is binnen.. het is goed zei de assistente geen schildklierproblemen en lh en fsh waarde goed.. ze kon me alleen niet vertellen wat het precies in hield. Het was 6 en 26 ofzo? iemand die hier ervaring mee heeft? ik ga denk toch de huisarts straks nog terug bellen om het van haar te horen!

17. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

Aug 16, 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    iemand die dat weet wat die waarde inhouden?

Share This Page