Hoi allemaal, Het is al weer een tijd geleden dat ik online ben geweest. Ff in het kort bij praten... Afgelopen 10 aug. te horgen gekregen dat we een onkompleete zwangerschap hadden (ook wel wind ei) Omdat we de 25e aug. gingen trouwen wilde we het maar even afwachten. Dus in Sept. naar de gyn omdat er nog steeds niets was gebeurt. Medicatie genomen om miskraam van zelf op gang te brengen helaas heeft dit niet goed genoeg gewekt dus 1 week later moest ik als nog een spoed curretage onderdaan. En 2 dagen voor de curratege was me oma plots ook nog overleden..... Dus je begrijpt alles komt weet te gelijk! Nu zijn we weer aan het proberen om zwanger te worden dit wilt nog niet echt lukken omdat me cyclus er een potje van maakt. De ene keer mooi 21 dagen en nu ben ik al weer 1 week te laat... Maar goed waarom ik nu ff van me af schrijf is dat ik vanmorgen de hond uit ging laten kom ik een buurvrouw tegen die bij mij n de straat woont maar waar ik niet echt heel erg goed contact heb... het blijft bij "hallo hoe is het, ga je nog op vakantie enz..." Nu vroeg ze of we misschien nog niet zwanger waren? of een kinder wens is? omdat we getrouwd zijn.... :O Ik dacht ff WTF! Dus maar afgewimpelt omdat ze van deze situatie ook niets afweet maar goed vond het niet leuk! Word je gelijk weer met je neus op de feiten gedrukt en gelijk krijg ik het gevoel dat het in deze maatschappij wel van je verwacht word! Terwijl het er misschien nooit voor je in zit dat je een kindje kunt verwelkomen... Pff dus zo doende miss kennen jullie dit ook wel! xxx
Nou ja zeg! Ik kan me voorstellen dat dat even flink aan komt. En zeker van een 'vreemde' .... Helaas denkt de wereld wel zo. Getrouwd en dan komen er snel kinderen. Helaas werkt dat niet zo. Bij de ene gaat het wel heel snel en de andere moeten heel veel geduld hebben. Soms denken mensen ook niet na voor ze wat zeggen. Heel veel sterkte.
Lieve Kima, Wat een heftig verhaal zeg!! Goed dat je het van je afschrijft. Helaas werkt de wereld inderdaad zo dat als je getrouwd bent, meteen kinderen krijgt/wilt. Heel veel sterkte komende tijd!!