Dankjewel lieve schat! Ja het is zo zwaar en dan heb je zoveel meegemaakt en zit je echt niet te wachten op reacties zoals die van Chiaraa. Maar goed. Vandaag bruinverlies begonnen dus hoop echt niet dat het doorzet. Eergisteren en gisteren echt hevige menstruatiekrampen maar vandaag niet.
Ahh dank je wel huismusje op dit moment genieten we nog even van onze dochter , en helaas is bruinverlies idd geen goed teken ik had t voor nod ook altijd al dan begon de menstruatie en toen ik zwanger was had ik dat niet het is dus redelijke graadmeter Mensen die er niet zo lang over doen om zwanger te worden zijn helaas weinig al begripvol en snappen het gevoel niet wat je voelt ik hoop echt voor je dat de volgende ronde raak mag zijn in welke traject zit je precies ?
Balen huismusje. Hoop dat het niet heeft doorgezet! En geloof me. Ik leef absoluut mee met de mensen hier op het forum die al zo lang bezig zijn en waar het niet lukt. Ik heb tot nu toe altijd het geluk gehad bij poging 1 of onverwacht zwanger te raken. Nu gaan we nog een poging wagen, omdat ik op 14 dec bevallen ben van een piepklein zoontje na ruim 16 weken. Deze zwangerschap was onverwacht ongepland. Hierdoor nu wel weer ontzettende drang gekregen om nogmaals een hopelijk gezond kindje te mogen krijgen en ook ik ben net zo ongeduldig als jij hoor!! Dat hoort er gewoon bij. Als je iets heel graag wilt, wil je het gisteren al en niet vandaag of morgen. Dus ik begrijp het echt heel goed. En zeker als het al zo lang duurt! Heel veel sterkte. Hoop dat je gauw mag meemaken hoe mooi zwanger zijn kan zijn.