gebruiksaanwijzing zwangerschapstest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamabeer83, Dec 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamabeer83

Dec 16, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik vroeg me iets af. Op de gebruiksaanwijzingen van m'n zwangerschapstest staat er dat de stick (of hoe je 't ook noemt) 10 sec lang in de straal gehouden moet worden om zo een nauwkeurig resultaat te verkrijgen... Dat lijkt me zo lang 10 seconden! Ik wou efkes horen hoe jullie dames het doen... In een potteke en dan testen of rechtstreeks onder de straal... Eigenlijk best een onnozele vraag maar ik heb maar 1 testje en wil 't niet verknoeien :)
    PS: Ik heb nog nooit zo'n test gedaan, is mijn 1e ronde, mijn NOD is (denk ik) pas 30/12.

Groetjes

2. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

Oct 21, 2009
    853
    32
    28
    Ik heb mijn test ook niet onder de straal gehouden, 10 seconden is wel lang.
    Staat er in de gebruiksaanwijzing bij dat je de urine ook in de opgevangen urine kan houden?
    Welke test heb je?

3. Mamabeer83

Dec 16, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    De test heet Life, gekocht bij de Di (België, maar die zal wellicht ook bij jullie verkrijgbaar zijn). Er staat inderdaad ook genoteerd dat ik de urine mag opvangen. Zal ik dan maar best doen he, ik ben blijkbaar niet de enigste die 10sec wel erg lang vind :D

THnx

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    ik deed testen altijd met urine uit een potje en hield m wel t aantal seconden in de urine en dan plat leggen

5. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Haha, 10 seconden?? Het zou me niet eens lukken om precies op zo'n ding te plassen, laat staan zo lang! :D

Ik vang het ook altijd op in een bekertje ofzo, is veel makkelijker! Succes ermee, en hopelijk is ie meteen positief! ;)

6. Melanne

Melanne Actief lid

Apr 16, 2007
    371
    0
    0
    Mijn voorkeur gaat uit naar het potje!

7. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Jee, 10 seconden is wel lang ja! :D Ik zou het dan in een potje ofzo doen! Succes!!

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

Lekker een potje pakken! Heeft ook mijn voorkeur

9. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik doe dat altijd in een potje,veel handiger :) dus idd ,in een potje zou ik dan doen

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ik heb 1 keer geprobeerd om over zo'n stickje heen te plassen, maar dat is echt niet te doen, haha! Ging helemaal mis, dus daarna altijd een potje gebruikt! Stuk handiger!

11. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    ik heb al altijd gewoon over een sticky heen gepiest. en dat ging best redelijk.
    10 seconde is sneller dan je denkt hoor. zeker met een goed ochtend plasje.
    het gaat er om dat het sticky het vocht goed opneemd.

wat ik trouwens wel van een gyn heb gehoord is dat je schone urine moet hebben. als je het in een potje doet. dus eerst je zelf wassen en dan de eerst paar sec niet opvangen.
    maar moet eerlijk zijn dat ik het zo nooit heb gedaan en vraag me af welke vrouw dat wel doet. denk dat we met zijn alle daarvoor te zenuwachtig zijn om te weten te komen of er iemand in ons buikje woont. toch?

succes met testen.

12. Mamabeer83

Dec 16, 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties iedereen!

't Is pas voor de 30ste... als ik niet ongi ben geworden of course. Ik ben zeer benieuwd :) Zal jullie op de hoogte houden hoe 't me is vergaan.

Prettige zondag x

Share This Page