Hallo allemaal Om mezelf voor te stellen ik ben Ashley moeder van dochtertje van 4 en zoontje van bijna 8 maanden. Ik ben 11 mei voor het laatst ongesteld geweest en had vanaf de bevalling al de 11e steeds ongesteld. Nu al bijna 9 weken overtijd en alleen maar negatief testen. Bij huisarts geweest en daar ook test negatief. Ben al even moe en sochtends hongergevoel(heb ik normaal niet) hoofdpijn en vaak steken links onderbuik. Kan ik toch zwanger zijn? Help me alsjeblieft
Als zowel de zwangerschapstest die je zelf hebt gedaan en bij de huisarts negatief uitslaat, dan lijkt het mij aannemelijk dat je niet zwanger bent. De kwaaltjes die jij beschrijft kunnen ook hormonaal zijn. Geef je nog borstvoeding?
Ik denk dat jouw lichaam vd leg is sinds de bevalling en nog goed moet opstarten. Aangezien alle testen steeds negatief zijn denk ik niet dat je zwanger bent.
Ben je bekend met pcos? Daar denk ik meteen aan omdat ik dit zelf ook heb/had voor ik zwanger raakte van de oudste. Of het inmiddels beter is geen idee. Je zou je daar op kunnen laten testen, maar het kan nog zo veel meer zijn natuurlijk.
Voor de zwangerschap van mijn zoontje hebben ze pcos geconstateerd bij mij. Na de bevalling liep iedere maand weer goed en regelmatig. Kon de klok erop zetten 11e ongesteld.. Maar nu nog steeds niks. Ben niet te zwaar en geen stress. Ik wil vragen voor een bloedonderzoek en echo maar huisarts is komende week nog weg met vakantie