Ik denk juist dat dit dan tactischer is. De early is normaal gezien een stuk duurder dan de express. Als iedereen weet dat de express net zo gevoelig is, koopt niemand de early meer. En dat betekent dus dat ze inkomsten mislopen.
Ik ben trouwens net ook even bij een op=op winkel geweest. Daar hadden ze wel de doosjes met de early en de express. Gelijk dus ook weer een aantal ingeslagen. Alleen maak ik de doosjes open, heeft de express een witte verpakking ipv een oranje. En dat bij alle 6 doosjes die ik gekocht had. De tests die ik via internet had (alleen express), heeft wel gewoon de oranje verpakking. Overigens staat er wel gewoon express op die verpakkingen.
Ik heb ook alleen de express testen gekregen. Maar ach, ze zijn net zo goed dus wat maakt het uit en al helemaal voor die prijs
Geen idee ! Wel apart .. ik zou ze gewoon lekker houden zijn super betrouwbaar en je kunt er na mijn ervaring prima vroeg mee testen . Vorige zwangerschap begon ik op 12 dpo met testen omdat ik toen schijnbaar meer geduld had haha maar ook met 12 dpo toen een mooie duidelijke streep gehad
Die marketingtrucjes ook altijd ik dacht dat t een duurdere techniek was om ze gevoeliger te maken.. nou ja genoeg posi ervaringen dus.
Ik had het ook gezien idd. In september hoop ik een tp te hebben maar ik durf ze niet te kopen op voorhand al...
Ah ok, dan snap ik het "probleem". Maar goed als ik het hier zo lees is de ecpress net zo gevoelig als de early dus is het niet zo'n ramp dat ik nu 18 express testen in huis heb hahah Ik vind de aanbieding wel echt super!
Ik ben al een paar dagen aan het testen met de early om de pregnyl eruit te testen. Ik heb vanochtend weer getest. Dit keer met een early en met een express omdat ik benieuwd was of de express idd net zo gevoelig is. Niet dus! De early geeft nog een licht streepje en op de express helemaal niks te zien.
Haha, ik word hier zoooo hebberig van. Wat gezien mijn banner best gek is. Ik zou echt blij worden van alleen expressen. Ze geven betere streepjes en je kan toch beetje onzeker worden als de early iets lichter is.
Toch nog even ter verificatie, je hebt 3 soorten; 1. express (oranje achtig doosje waarop staat vanaf verwachte menstruatie) 2. early+express (roze doosje, snel en vanaf 6 dagen voor nod) 3. early (nog rozer doosje vanaf 6 dagen voor nod, niet 'snel') Jouw foto is van nummer 1 en 3?
Je hebt idd 3 verschillende doosjes(roze met alleen early, oranje met alleen express en roze/oranje met een early + express) maar je hebt maar 2 verschillende testen. De early en de express.
Haha was ze net voor de zekerheid om gaan wisselen (de express voor de early+express) moest toch in de buurt zijn. Zitten daar dan 2 verschillende testen in? (Volgens predictor dan, volgens gebruikers hier zijn ze hetzelfde ) Lekker duidelijk haha..nou ja we gaan het er maar mee doen.
Ja, daarin zit een roze en een oranje test in. De "bedoeling" van die gemengde verpakking is dat je voor nod test met de roze, en dan op nod supersnel bevestigt met de oranje. Voor degene die dat niet willen kunnen dus ook de roze of de oranje apart kopen maar of er echt verschil op zit weet ik niet
Heb ze vandaag ook ontvangen. Inderdaad de express testen gekregen in plaats van de early en express. Zijn deze dan al voor nod te gebruiken? Op het doosje staat vanaf de verwachte menstruatie
Nee helaas niet. Er zijn meiden hier die zeggen dat ze even gevoelig zijn als de early maar dat is helaas niet waar. Was van de week de pregnyl eruit aan het testen en terwijl de early nog een streepje gaf zag ik op de express niks.
Hmm dat is wel jammer dan het goede doosje stond wel op de website toen ik het bestelde. Maarja ik hou ze toch maar, altijd handig haha , had gehoopt dat ze even gevoelig zouden zijn