Op oude gewicht na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mothertobe1, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik was een week na mijn bevalling al 5 kilo minder dan mijn start gewicht, ik ben namelijk niet 1 kilo aangekomen.

2. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Na 2 weken was 17 kilo aan gekomen kon me broeken ook weer aan

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd. Bij de 1e 22 kilo aangekomen terwijl ik heel de zwangerschap ernstig heb gebraakt, waarvan 6 weken ziekenhuisopname wegens niks binnenhouden

Dit keer "maar" 14,5 kilo aangekomen en best veel gesnoept.

4. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.517
    229
    63
    na de keizersnede zat ik meteen onder mn begingewicht. was maar 3,5kg aangekomen dus was meteen lichter toen dochter was geboren.
    maar idd wat je hier al leest, mn broeken pasten echt niet, die buik was nog zo flubberig dat kreeg ik er niet in. denk dat dat wel een weel of 6 a 8 heeft geduurd.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Na 11 maanden! Was 25 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap.

6. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

5 keer binnen een paar weken.
    Elke zwangerschap kwam ik tussen de 15 en 20 kg aan en binnen een paar weken paste ik weer in 36/38.

7. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Na een week kon ik mijn gewone spijkerbroeken aan, en ik denk dat ik binnen een half jaar op -8 zat.
    Ik was zo'n 13 kilo aangekomen in totaal.
    Nu zijn we 14 maanden verder en na gezond eten en sporten zit ik op de -13 van voor de zwangerschap.

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    3x binnen een paar weken, de laatste keer na ruim 1 jaar..heb er nooit wat voor gedaan behalve bij deze laatste, 6 kilo eraf.

9. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Binnen 2 weken op mn startgewicht, was ongeveer 10 kilo aangekomen. Kon na een paar dagen alweer m'n oude broeken aan.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Na de bevalling was ik weer terug op gewicht. Maar helaas is het buikje nooit weggegaan en kwam ik later weer 5 kg aan.

11. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik paste na een week alweer in mijn broeken, maar was pas na een paar maanden weer op mijn oude gewicht. Heb heel lang over de laatste 3 kilo gedaan.

12. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Na 2 weken zat ik weer op mijn begingewicht... Nu zit ik er al 6 a 7 weken met 1 a 2 kilo onder. Maar dat gezellige after-zwangerschaps-buikje zit er nog wel :D. Maar ik vind het geloof ik niet echt boeiend. Ik geef voorlopig nog borstvoeding, dus wil niet nog meer afvallen... daarna ga ik wel dat buikje trainen.

Ik vond het eng hoe snel je weer terug bij 'af' bent... Dat had ik niet verwacht. Ik ben 14 kilo aangekomen, waarvan de laatste weken zeer veel vocht. Ik ging dus met een bolle toet de verloskamers in en kwam er met een ingevallen bekje weer uit haha...

13. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Hier na 3 weken ook 2 kilo onder start gewicht en de broeken konden weer aan, maar zaten wel niet helemaal goed. Ook al was ik lichter dan voorheen, ik had wel nog een buikje en dat zit dan gewoon in de weg. Dat buikje gaat helaas alleen maar weg als ik oefeningen ga doen ben ik bang, dat heeft niks meer met afvallen te maken aangezien ik al onder het startgewicht zit haha..Ik was 7,7kilo bijgekomen in totaal en dus een dikke 9 kilo afgevallen

Dat met die bolle toet de verloskamer in, en zonder eruit ken ik haha..
    Al heb ik nog dikke 2 dagen na de bevalling echt nog vol met vocht gezeten voordat het bij mij pas minder werd. Maar goed, ik heb sowieso nog 4 dagen in het ziekenhuis gelegen (voor mezelf, niet voor de kleine)

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

helemaal niet meer. ben 7 kilo zwaarder.. maar dat is allemaal spier:p

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    26 kilo aangekomen
    Na 11 maanden 24 kilo kwijt en na vandaag bijna 14 maanden 26 kilo kwijt

Niet mijn best gedaan hoor haha

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

MrsMuscle had je nickname moeten zijn ;) (grapje he) maar vind het knap hoor wat je allemaal doet!

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Na een jaar nog steeds niet.
    Bij de eerst heeft het 11 maanden gesduurt en nu bij de tweede ben ik nog steeds 3 kilo zwaarder dan voordat ik zwanger was.
    In beide gevallen ruim 26 kilo aangekomen (en inderdaad wat andere al zeiden, echt niet van overmatig eten)

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

whahahaha grappige grapje:p.

dank je ;)

19. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Voor dat ik kinderen kreeg woog ik 65, nu 78 dus nee dat is me nooit gelukt helaas... Ik was goed op weg hoor maar door de prikpil ben ik in een maand 5 kilo aangekomen.
    Ik stop daar dus mee!

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Bij de eerste was het na 1,5 jaar

En bij de tweede....eehhh nog niet :D

Heel even wel...maar nu weer 2 kilo te zwaar.

Ik was altijd 57-58 kilo...en nu dus net 60 ( soms iets lichter )

Maar ik ben echt lang 63 kilo geweest bij de jongste.

( ik was tijdens beide zwangerschappen +25 kilo aangekomen)

Deel Deze Pagina