Ik was na mijn bevalling 10 kilo lichter dan mijn startgewicht voor dat ik zwanger werd (maar ik heb genoeg overgewicht van mezelf al hoor,ik zei al veel kindjes en ik word nog slank!!). Was tijdens de zwangerschap 5kilo aangekomen terwijl er toch een ventje van 9,5 pond in mijn buik zat!
Ik vind het wel grappig, volgens de statistieken blijven vrouwen toch echt met een (flink) aantal kilo's meer zitten na een bevalling maar alle vrouwen hier worden lichter LOL
niet alle he... gewicht zegt mij trouwens helemaal niets meer.. spiegel is mijn vriend.. als je tevreden met jezelf bent zeggen de cijfertjes helemaal niets..
haha merendeels dan en je hebt gelijk spiegel is ook heel belangrijk! kilo's zeggen niet alles! Ik doe trouwens inmiddels mee met de trend, ik ben lichter dan voor mijn zwangerschappen (wel bijna 15 kilo hihi) maar goed ik heb er even over gedaan LOL!!
Ik ben 6 kg aangekomen in mn zwangerschap en na een week was ik 15 kg kwijt. Mn eigen kleding slobberde om mn lijf, werkelijk geen gezicht!
Bij mijn eerste na 4 maanden (had eerst weken geschreven LOL ) en bij mijn 2de na 6 weken. 55kg met 1m66 Het kan zijn dat ik voor mijn eerste 53/54kg woog, maar ik was toen nog nietzo bezig met de weegschaal. Ik was sowieso wat aan de dunne kant dus tjah. Lager dan 55 wil ik toch niet meer zitten ook.
Ik zal vast een grote uitzondering zijn, maar ik hoop dat er kilo's aan blijven zitten. Zolang het niet op mn buik is natuurlijk, maar datvzul je natuurlijk net zien. Ben in mn gezicht een stuk voller geworden schijnt, kan datvzelf niet echt zien. Maar ben er nu wel blij mee, op mn onderkinnetje na haha.( dat zie ik dan weer wel haha) Ben nu in totaal zo'n 13/14 kilo aangekomen.
Ik ben in eerste instantie een kilo of 6 afgevallen en uiteindelijk zat ik 8-10 kilo boven mijn startgewicht toen ik uitgeteld was.
Ik had ook bij beiden een mooie billen partij gekregen die wel mocht blijven van mij.. nou mooi niet dus he. Sommige dingen gaan weer weg na de zwangerschap, die komen echt door bepaalde hormonen, helaas dat buikvet niet.
Nog steeds bezig... Ben 8 weken geleden bevallen met een spoedkeizersnede en nu nog steeds bezig... Eerste 6 weken amper iets kunnen doen en nu heb ik nog zoooo veel last ervan dat 10 min wandelen met de kleine echt de max is. Ik let wel heel erg op eten, maargoed daar alleen van gaat het echt met onsjes... Hoop snel wat meer te kunnen bewegen!!!
Bij de eerste en tweede vrij makkelijk en snel. Bij de derde zwaardere zwangerschap, dikke baby en moet nu nog 7 kg.
Binnen 3/4 mnd op gewicht terug. Was 25 aangekomen. Broeken paste ik pas na half jr. Heupen bleven nog even breder..
Kon in de kraamweek alweer eigen broeken aan (niet allemaal, maar wel een stel) heerlijk was dat. En dat terwijl ik toch veel ben aangekomen (1e 25 kilo, 2e 30 kilo en 3e rond de 20 kilo)
Bij de eerste duurde het anderhalf jaar, ik had ook geen zin om te lijnen. Ik was toen 16 kg aangekomen. Bij de 2e kreeg ik hellp en woog ik 106 kg, nu is ze 15 maanden en weeg ik weer 58 kg.