Op oude gewicht na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mothertobe1, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik was na mijn bevalling 10 kilo lichter dan mijn startgewicht voor dat ik zwanger werd (maar ik heb genoeg overgewicht van mezelf al hoor,ik zei al veel kindjes en ik word nog slank!!).
    Was tijdens de zwangerschap 5kilo aangekomen terwijl er toch een ventje van 9,5 pond in mijn buik zat!

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik vind het wel grappig, volgens de statistieken blijven vrouwen toch echt met een (flink) aantal kilo's meer zitten na een bevalling maar alle vrouwen hier worden lichter LOL

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

niet alle he...;)

gewicht zegt mij trouwens helemaal niets meer.. spiegel is mijn vriend.. als je tevreden met jezelf bent zeggen de cijfertjes helemaal niets..

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Na ongeveer 9 tot 10 maanden. De laatste 5 kilo's waren hardnekkig!

5. Triskele

haha merendeels dan :D en je hebt gelijk spiegel is ook heel belangrijk! kilo's zeggen niet alles!

Ik doe trouwens inmiddels mee met de trend, ik ben lichter dan voor mijn zwangerschappen (wel bijna 15 kilo hihi) maar goed ik heb er even over gedaan LOL!!

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Zeker mee eens!

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik ben 6 kg aangekomen in mn zwangerschap en na een week was ik 15 kg kwijt. Mn eigen kleding slobberde om mn lijf, werkelijk geen gezicht!

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mijn eerste na 4 maanden (had eerst weken geschreven LOL :D ) en bij mijn 2de na 6 weken.
    55kg met 1m66
    Het kan zijn dat ik voor mijn eerste 53/54kg woog, maar ik was toen nog nietzo bezig met de weegschaal.
    Ik was sowieso wat aan de dunne kant dus tjah.
    Lager dan 55 wil ik toch niet meer zitten ook.

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik zal vast een grote uitzondering zijn, maar ik hoop dat er kilo's aan blijven zitten. Zolang het niet op mn buik is natuurlijk, maar datvzul je natuurlijk net zien.
    Ben in mn gezicht een stuk voller geworden schijnt, kan datvzelf niet echt zien. Maar ben er nu wel blij mee, op mn onderkinnetje na haha.( dat zie ik dan weer wel haha)
    Ben nu in totaal zo'n 13/14 kilo aangekomen.

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in eerste instantie een kilo of 6 afgevallen en uiteindelijk zat ik 8-10 kilo boven mijn startgewicht toen ik uitgeteld was.

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik had ook bij beiden een mooie billen partij gekregen die wel mocht blijven van mij.. nou mooi niet dus he.
    Sommige dingen gaan weer weg na de zwangerschap, die komen echt door bepaalde hormonen, helaas dat buikvet niet. :p

12. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Nog steeds bezig... Ben 8 weken geleden bevallen met een spoedkeizersnede en nu nog steeds bezig... Eerste 6 weken amper iets kunnen doen en nu heb ik nog zoooo veel last ervan dat 10 min wandelen met de kleine echt de max is. Ik let wel heel erg op eten, maargoed daar alleen van gaat het echt met onsjes... Hoop snel wat meer te kunnen bewegen!!!

13. Bri

Bri Niet meer actief

Na ongeveer 6 mnd was ik weer op mijn oude gewicht. Ik was beide keren 18 kilo aangekomen.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij de eerste en tweede vrij makkelijk en snel. Bij de derde zwaardere zwangerschap, dikke baby en moet nu nog 7 kg.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nog steeds zeg je? Geef het de tijd!

16. Triskele

Laat je lichaam maar eerst eens even rustig bijkomen en herstellen, dat kost energie!

17. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    NU 14 maanden later nog steeds niet. :(

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Binnen 3/4 mnd op gewicht terug. Was 25 aangekomen. Broeken paste ik pas na half jr. Heupen bleven nog even breder..

19. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Kon in de kraamweek alweer eigen broeken aan (niet allemaal, maar wel een stel) heerlijk was dat. En dat terwijl ik toch veel ben aangekomen (1e 25 kilo, 2e 30 kilo en 3e rond de 20 kilo)

20. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Bij de eerste duurde het anderhalf jaar, ik had ook geen zin om te lijnen. Ik was toen 16 kg aangekomen.

Bij de 2e kreeg ik hellp en woog ik 106 kg, nu is ze 15 maanden en weeg ik weer 58 kg.

Deel Deze Pagina