Ik had het er van de eerste zwangerschap nog niet, was na 5 maanden zwanger van nummer 2. Na nummer 2 was ik nog 15 kg te zwaar. Na 6 maanden was ik er helemaal klaar mee en ben streng gaan dieeten waardoor ik nu al 1,5 jaar zo'n 5kg onder mijn startgewicht zit. Ben "dik" tevreden, ondanks mijn kleine hangbuikje met striae
Hier 3 dagen na de bevalling alweer mijn eigen broeken aan. Voor de zwangerschap woog ik 60 kilo nu 58 kilo.
Ik was 22 kilo aangekomen. 16 kilo was ik binnen 3 weken alweer kwijt maar de laatste 6 willen niet echt. Maar ik doe er ook niet echt mijn best voor. Mijn broeken pas ik trouwens gewoon weer gelukkig!
Ik was 13 kg aangekomen en ongeveer een week na de bevalling was ik er 8 kwijt. Nu moet ik er nog 3 af. Ik doe mijn best eerlijk gezegd niet, eet gewoon alles en beweeg nauwelijks maar daar komt nu verandering in. Over 3 maanden ga ik trouwen en dan wil ik echt weer onder de 60 wegen. Dus heb een hometrainer besteld en ga weer gezond eten. Wish me luck!
Tijdens zwangerschap zo n 30 kilo aangekomen! Hield veel vocht vast.. Na bevalling zo n 8 kilo kwijt.. Daarna begon ik weer aan te komen tijdens verlof en pas toen ik begon met werken na 4 maanden verlof ging het er weer een beetje af. Voor zwangerschap woog ik 66 kilo nu zit ik op de 70 kilo 7 maanden na bevalling, maar dat buikje is niet meer te redden denk ik, het is echt slappe pap geworden ondanks de buikspieroefeningen.
bij mij ging ie pas na een dik jaar een beetje weg dus het kan nog alle kanten op...(er is dus hoop!!)
1e zwangerschap: 27 kilo aangekomen (had ongeveer 10 kg overgewicht) en na 3 weken was ik 28 kilo kwijt (ik was na 3 dagen al 22kg kwijt door baby en vocht!!!) 2e zwangerschap: 14 kilo aangekomen (had nog altijd ongeveer 10 kg overgewicht) en nu na bijna 3 jaar zit er nog altijd + 3 kg aan....
Bij kind 1 15 kilo asngekomen, met 4 maanden op oud gewicht, paste met 2 maanden mij broeken weer. Bij kind 2 en 3 zeker 25 kilo aangekomen. Bij nr. 2 na 9 maanden op het oude gewicht, bij nr. 3 pas na 1,5 jaar. Nu ook ruim 20 kilo aangekomen. Ondanks een 8 ponder 'maar' net 6 kilo kwijt na de bevalling/eerste week. Nu probeer ik echt gezond te eten, maar echt niet te lijnen vanwege de bv. Nu moet ik er nog 14. Hard gaat het hier helaas niet.
Bij de eerste 5 kilo zwaarder gewordn en was er meteen af, kon ook eigen kleren weer aan. De tweede was ik zon 8 kg zwaarder en paste alles meteen weer, hoe zwaar ik was weet ik niet, batterijen op Nu net gewogen en 2 kg lichter dan normaal dus zal toen wel zelfde als bij de eerste geweest zijn.
Ik begon voor mijn zwangerschap met 68 kg. Laatste weeggewicht was 73kg Na de bevalling (zoonlief was 2 dagen oud) op de weegschaal gestaan en zélfs met stuwende borsten was ik 64KG.) Ben nu 65......
Na de bevalling zat ik 3kg boven mijn start gewicht. Inmiddels al weer een kilo aangekomen. Ook al geprobeerd om mijn eigen broek weer aan te trekken maar kwam al snel tot de conclusie dat die 3kg aan mijn bovenbenen en billen zaten...
Ik was ongeveer 12 kg aangekomen. De eerste keer dat ik op de weegschaal stond was 2 weken na de bevalling en toen zat ik 1 kg onder m'n startgewicht. Helaas zitten m'n broeken nog niet erg lekker vanwege een flubberbuik
Ik was 10,5 kilo aangekomen en na 3 weken op de weegschaal gaan staan, toen was ik was13 kilo kwijt. Broeken pasten nog niet ivm buik. Geef geen bv en ben nu (na 6 weken) 2 kilo aangekomen.
Tijdens mijn zwangerschap ben ik 7 kg aangekomen, twee dagen na mijn bevalling woog ik 6kg minder dan voor mijn zwangerschap. Nu, bijna 6 maanden later ben ik bijna 15kg afgevallen t.o.v. vóór mijn zwangerschap. 4 weken na mijn bevalling heb ik nieuwe broeken gekocht in een maatje kleiner maar die flubberen nu op mijn billen & benen dus binnenkort maar weer even shoppen. Ik geef volledige borstvoeding, volg een koemelk-vrij dieet ( ook geen kaas, voor mij een enorme opgave) maar vervang veel met soja en eet telkens wanneer ik honger/trek heb.
Beiden keren 30 kilo aangekomen. Van 60 naar 90 kilo Bij de eerste zat ik na 6 maanden weer op mijn oude gewicht plus nog wat extra's kwijt. Deze keer zit ik na 9 maanden nog op +2 kilo. Inmiddels wel ruim 21 kilo kwijt en val nog steeds langzaam af met dank aan de borstvoeding.
De eerste keer 22 kilo aangekomen en bleven er 10 van aanzitten, En de 2e zwangerschap 15 kilo aangekomen en zit nu na 4 maanden -11 kilo onder mijn startgewicht van deze zwangerschap