nu 3 weken na mijn bevalling ben ik 11 kilo kwijt. was in totaal 15 kilo aangekomen dus heb nog 4 te gaan.
bij de oudste 5 kilo gegroeid, meteen weer normale gewicht terug en daarna nog eens 8 kg minder door BV. dat zat er later weer aan hoor. Bij de tweede zon 6-7 kg zwaarder geworden en ben nu 3 kg onder mijn oude gewicht. (Net na de bevalling niet gewogen, 2 maand later ofzo.)
nou hier is er nog steeds 1tje extra blijven hangen. was 15 kilo aangekomen. Na een maand of 5 had ik nog 1 extra kilo over en ik denk niet dat die er nog vanzelf af gaat...
Bij eerste dochter, 18 kilo aangekomen waarvan er 10 bleven plakken. Bij tweede dochter 13 kilo aangekomen en nu naar 2 weken zijn die er al af. Nu de overige 10 kilo nog..
11,5 kilo aangekomen. Na bevalling 3 over. Door complicaties nog 2 kg erbij En ze zitten er nog! Collega heeft nog 9 kilo te gaan, kleine is 2 weken ouder en krijgt ze er niet af.
Tijdens de zwangerschap ergens tussen de 35 en 40 kg aangekomen ivm PE en het bijbehorende vocht vast houden. Uiteindelijk na 33 wken bevallen en 3,5 maanden na de bevalling terug op mijn oude gewicht. Maar wilde er eigenlijk nog wel 12 van af. Daar ben ik in augustus voor gegaan en dat ook na 3,5 maand bereikt. Inmidels nu 17 kg onder het gewicht van voor mijn zwangerschap en best trots
Ik vind het zo moeilijk om af te vallen! Aan het einde van de zw woog ik 76, voor de zw 54kg. Nu weeg ik sinds 7 weken na de bevalling 66 kg, meer wil er nog niet van af. Ik geef borstvoeding en merk dat ik snel echt honger heb... hoe vallen anderen af terwijl je bv geeft? Ik eet zoiezo erg gezond, geen gesnoep, veel veggies, geen vlees.... iemand tips?
Weet niet precies hoeveel ik was aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Weet dat mn startgewicht 68 kg was en paar dagen na mn bevalling 74 kg. Maar ben op een gegeven moment de weegschaal uit de weg gegaan omdat ik niet zo'n goede relatie met de weegschaal heb, haha. Dus weet niet hoeveel ik woog vlak voor m'n bevalling. Maar goed, wanneer ik weer op mn oude gewicht was? Euhm sinds een week of 2! Erg blij, eindelijk gelukt om 10 kg af te vallen. Ben pas va 1 maart 2013 serieus begonnen met een afvalpoging met goed resultaat dus! Ik blij. Nu 66,5 kg zelfs. Nadeel is wel: wil nu heel graag gaan voor een 2e..dus de kg gaan er weer aan komen....maar dat heb ik er met alle liefde voor over
Wist niet precies hoeveel ik woog voor de zwangerschap, maar ben uitgegeaan van 75 kilo. Tijdens de zwangerschap ruim 20 kilo aangekomen.... Na 2,5 week zakten de zwangerschapsbroeken letterlijk van mn kont en heb ik mn oude broeken gepast! Deze zaten net iets strakker dan voorheen, maar erg goed te doen (ondanks hechtingen ed) Nu weeg ik al een hele periode (4 maanden) 69/70 kilo. Broekmaat is ook met 2 maten afgenomen. Heb borstvoeding gegeven (16 weken) en elke dag minimaal 1,5 uur met de baby gewandeld.... Liefs
Ik ben inmiddels al 20 kilo aangekomen... Pff hoop echt dat ze er snel afgaan! Heb een flinke toeter en hou vocht vast dat zie ik aan mijn handen en voeten, mijn enkels zijn niet eens zichtbaar!
Gisteren ( na bijna 2 weken) zat ik weer op mn startgewicht! Ik was ruim 12 kilo aangekomen. En toen heb ik ook weer mn eigen broek aangedaan en die zat weer meteen heerlijk
Hier 13 kilo aangekomen en ik zit nu 1,5 kilo boven het gewicht van voordat ik zwanger werd Ik loop ook alweer een week in m'n eigen broeken, echt heerlijk!!
Bij alledrie meteen weer op oude gewicht of iets eronder. Mijn lijf was wel veranderd. Iets minder been, meer heup, en bij de derde duurde het langer voor mijn buik weer op zijn plek zat.. min of meer...
Hier nu 10 maand geledem bevallen en moet nog 0,5-1 kilo. Ben ongeveer 16 kilo aangekomen.. hier ging t dus niet snel
Bij de eerste woog ik 85 voor de zwangerschap en aan het eind 110!! Flink wat kilos dus. Na 6 maanden zat er dan nog 10 kilo extra aan. De tweede zwangerschap was 7 maanden na de eerste en zat ik op 95. Einde van de zwangerschap op 104. In de kraamweek op de weegschaal gestaan: 94 kilo. Ik pas al mijn broeken die ik tussen de twee zwangerschappen heb gekocht dus gewoon weer. Nu nog die 10 kilo eraf, dan nog 10 kilo voor de gezondheid en dan flink shoppen!