Ik was 16 kg aangekomen. Na de bevalling was er maar 3! vanaf :O Na de kraamweek was moest ik nog 8 kg.. nu nog steeds. Eigenlijk staat het stil. Kan m'n oude broeken wel weer aan.
Is er hier nooit meer afgegaan... 1e zwangerschap begonnen op 60 kilo 2e zwangerschap begonnen op 62,5 kilo En nu 3e zwangerschap begonnen op 63,5. Zwangerschappen ongeveer 12 kilo aangekomen! Hoop na de derde weer terug naar de 60 te gaan maar zal daar zelf ook hard voor moeten werken.
Ik was in totaal 21 kilo aangekomen.. Ben er nu na 15 dagen 10 kwijt.. Ik hoop wel dat er nog wat meer vanaf gaat.. kan mijn oude broeken ook nog lang niet aan!!
In totaal 10 kilo aangekomen. Waarvan 4 kilo boven het startgewicht. En 2 weken na de bevalling 10 kilo kwijt. Dus ben nu 6 kilo lichter dan voor de zwangerschap! Ben er echt ontzettend blij mee al moet er zeker nog 20 vanaf om op gezond gewicht te zitten
ik was intotaal 15 kg aangekomen, na de bevalling gelijk 9 kwijt. heb nu nog 3 te gaan. bevalling is nu 6 weken geleden
Hier gaat het ook niet zo hard .. moet nog zo'n 5 kilo om weer op mijn oude gewicht te zitten.. Oude broeken pas ik nog steeds niet.. ik krijg ze wel aan, maar niet dicht rond mijn heupen
Voor de zwangerschap woog ik 72 kg. Aan het einde van de zwangerschap 86. En nu, dik 2 maanden na bevalling, weeg ik 71,5 . Nooit verwacht dat het zo snel kon gaan! Ik pas nog niet al mijn kleding van vóór de zwangerschap, maar het grootste gedeelte wel .