geboorte traktatie (voor kraamborrel +/- 200 pers)

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door muizz, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

wij hebben zaterdag kraamborrel van onze kleinste meid.
    we verwachten heel veel mensen, we hebben meer dan 150 kaartjes verstuurd dus het kan zijn dat er wel 200 mensen komen!

we hadden eerst bedacht om gewoon beschuit met muisjes te doen.. die zetten we ook gewoon bij het koffie buffetje neer.

maar nu wil ik ook iets leuks en lekkers voor op de tafel te zetten.. maar wat??? ben helemaal inspiratieloos....

iemand tips??

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Weet niet zeker of je bedoeld om mee te nemen of daar op te eten..

Voor op de tafel kun je lange vingers in chocolade dopen en dan door muisjes halen en die in een glas oid zetten.

Als bedankje kun je roze/witte pepermunthartjes in een zakje doen met een kaartje met naam oid eraan.. Ik had ze bij jerseysplace.nl gekocht, was vrij goedkoop en snelle service..

3. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    wij hadden roze en witte spekkies...soesjes opgestapeld en daar roze glazuur over heen gedaan...en van die kleine tom poucjes (hoe schrijf je dat eigenlijk)...roze kwarktaarten en idd beschuit met muisjes...wij hadden een tafel met allerlei van dat soort lekkere (roze) dingen staan waar iedereen van kon pakken

4. geetje

geetje Lid

14 aug 2010
    86
    0
    0
    Overijssel
    Laatst had iemand een grote schaal gevuld met van die chocoladecupjes (klein chocolaatje in een papieren cupje, bijv van de Wibra) deze hadden ze even boven stomend water gehouden en in de muisjes gedrukt Dus voor bij de koffie was dit klein maar fijn!!

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wat ik van plan ben om voor de kraamborrel te maken zijn Cupcakes met marsepein versierd, Cupcakes met glazuur en muisjes, soesjes met de bovenkant gedoopt in chocolade en daarna in muisjes en beschuit met muisjes. Wij verwachten ongeveer 180 personen, dus het zal wel even wat werk zijn om het allemaal af te krijgen.

6. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    poeh ster27
    daar haal je je wat werk op de hals 180 cupcakes maken!!!! respect! ben je die al voor aan het maken en in aan het vriezen? of ga je alles vers maken? ach ja als je net zo verslaafd bent als ik aan het taarten/cupcakes maken dan is het ook een heerlijk ontspannend werkje!
    succes meid!

7. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Bij de Hema verkopen ze witte chocoladeflikken met roze en witte "spikkels" Errug lekker en staan ook nog eens super leuk.

8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ga het wel een beetje verdelen aangezien ik ook soesjes en beschuitjes heb, zal er dus geen 180 gaan bakken, maar ongeveer 100. Ben van plan om de kale Cupcakes van tevoren te bakken en in te vriezen zodat ik ze alleen nog maar hoef te versieren. En er hebben zich al vrijwilligsters aangemeld om me te helpen, dus hulp genoeg gelukkig.

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    bij de banketbakker heb je ook van die chocoladefiguurtjes, baby's, kinderwagentjes, rammelaars enz.

wij hadden voor de visite die langs kwam, mini roze koeken, als ze geen zin hadden in beschuit met muisjes

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Plakken cake met slagroom of botercreme en muisjes. Erg geslaagd en lekker makkelijk :)

Deel Deze Pagina