Op pad met de fiets/ buggy: advies graag

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door stephaniesv, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Hoi allemaal,

Omdat ik graag op pad wil gaan met de fiets heb ik natuurlijk een aantal spullen nodig, graag hoor ik jullie gebruikservaringen over de volgende producten zodat ik weet welke spullen ik het beste aan kan schaffen.

- Welk kinderzitje op de fiets (voor)
    - Welk windscherm
    -Welke buggy vinden jullie het lekkerst in gebruik (inklappen en er soepel mee lopen)en comfort voor mijn kindje( bv helemaal op ligstand kunnen)?

bedankt voor jullie reactie.

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik heb de bobike zitje voor op de fiets,ik vind hem erg fijn maar heb geen vergelijkingsmateriaal. yepp schijnt ook erg fijn te zijn.
    windscherm zat er bij ons gewoon bij, was 1 set volgens mij.

buggy hebben wij van chicco, lite way. ik ben er erg tevreden over.
    het enige nadeel is dat als hij plat ligt en zoon gaat zelf omhoog dan gaat de rugleuning mee, die kan je niet vast zetten.

maar ik zou een keer naar een fietsenwinkel en babyzaak gaan om te kijken wat het aanbod is en wat je zelf fijn en belangrijk vind.

3. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben de stoeltjes van bobike. Tegenwoordig een nog mooier model beschikbaar. :) Windscherm is bijpassen, ook van bobike.
    Verder hebben we een buggydrager en de goedkoopste en simpelste buggy van prenatal. Die is echt heel licht, maar heeft geen luxe als ligstand en een zonnekap. Ik denk trouwens dat ze die niet meer hebben. Maar als ik op hun site kijk, lijkt me dit de vervanger:
    Prenatal - Kinderwagens en buggy's van alle merken online kopen! | PRENATAL.NL - Buggy's online kopen! | PRENATAL.NL - Prénatal - Prenatal buggy

4. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Bedankt voor jullie reactie,

Ik denk dat het toch een bobike wordt omdat die speciale gordels heeft wardoor je kindje rechtop blijft zitten.

Deel Deze Pagina