wat nu?

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Nihal, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste mensen,

Mijn dochtertje is intussen al 4 maanden en past net niet meer in haar reiswiegje :( vind het wel jammer want het was ideaal als we op visite gingen in de avonden. Ik kon haar meteen meenemen zonder haar wakker te maken en legde haar gewoon in haar bedje als we thuis waren. Maar nu??? Moet ik haar nu wakker maken als we naar huis gaan? Ik baker de kleine nog steeds in (te vroeg om af te leren) dus het lijkt mij zo moeilijk om eerst haar inbaker los te maken en dan jasje en schoentjes aan en dan in de maxicosi (in die tussentijd krijst ze alles bij elkaar omdat ik haar wakker heb gemaakt. daar durf ik op te zweren:)).

Heeft iemand tips? Verkopen ze geen grotere reiswiegen ofzo :) groter dan 70cm?

Wat moet ik doen????

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ehhh, begrijp ik nu goed dat je je kindje in de auto in de reiswieg vervoerd????

3. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL
    nee nee :) als we met de auto zijn gebruik ik wel de maxicosi maar dat doe ik dan in de middagen als ik boodschappen ga halen. Maar als we dan op visite gaan dan lopen we meestal (loopafstand).

4. Tikkietok

Tikkietok Lid

23 mrt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke wagen heb je dan?

Ik heb een maxi cosie mura en daar heeft hij tot 7 maanden makkelijk in kunnen liggen

5. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL

De mijne is xventure. Hij is 70cm lang maar biet groot genoeg :( kan je die wieg ook apart kopen?

6. Tikkietok

Tikkietok Lid

23 mrt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja kan zijn ook los tekoop

7. misa

misa Niet meer actief

Hier ook om die reden de mc mura gekocht. Bakken kan je los verkopen, maar ik weer niet of je die zomaar op je onderstel kunt zetten.

Misschien deze verkopen en een tweedehands mura kopen?

Of gewoon nog wel even erin leggen, ook al is het krap en steken de voetjes over of moeën de knietjes opgetrokken. Liggen is echt nog beter voor ze.

8. Nihal

Nihal Actief lid

1 feb 2015
    118
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja en liggen vind ze toch wel prettiger. Misschien is het toch een goed idee om even te checken of ik die van mij kan verkopen en een Mura kopen. Ik merk dat ons autostoeltje ook niet zo comfortabel is, ze ligt zo dubbel :s vind het zo zielig. Maar dat verkopen, daar ben ik ook zo slecht in. Ik probeer een aantal dingen te verkopen zoals een draagdoek maar niemand die erop reageerd :( (niet op het forum) toch maar een poging wagen.

Deel Deze Pagina