"normale" meisjes winterjas?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik kan geen leuke normale meisjes winterjas vinden ;) Ik ben vaak wel kritisch, maar er zit naar mijn idee niks leuks tussen. Van die lakjassen, of met zo'n koud ritsel stofje aan de buitenkant! Nergens een gewone, rechte, dikke winterjas met een rits...

Ben ik nou een kip en zie ik het niet, of is de keuze erg, ehm, volwassen modieus? Ik vind er niks aan, wat ik tot nu toe heb gezien! Iemand een tip?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    Geen idee hoe het dit jaar is, maar vorig jaar had de Prénatal leuke jassen. H&M heeft trouwens ook mooie, maar dat zijn meer ski-jacks.

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
  4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Jammer dat je de voorkant eigenlijk niet goed kunt zien Boefjesmama. Idd best leuk... Ik vind die van Noppies ook wel leuk, maar meteen ook weer best prijzig..

5. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ja klopt. Ik had voor Aaron ook een stoere jas van Noppies gezien, maar vind het eigenlijk veel geld. Van Name It ook een stoere gezien voor 30 euro. Misschien hebben ze ook wel wat voor meiden?

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Bij H&M hebben ze ook wel leuke jassen, inderdaad gewoon van die soort skijassen. Ik had er eentje besteld, hebben die prutsers weer de verkeerde maat geleverd, dus die moet geruild worden, maar goed, de jas zelf ziet er leuk en lekker warm uit. Geen glitterglimkraakstof.
    Bij Jola hadden ze ook hele leuke jassen, maar die hebben vaak zulke rare lange mouwen. Misschien handig bij een kind met extreem lange armen, maar hier past het model gewoon niet goed.

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ik heb een leuke bij de Prénatal gehaald! Een wat langer model, maar verder recht, op een klein beetje taille na! Hou ook niet zo van glim, lak en rollade elastiekjes ;), en ben erg blij met deze! Lekker donker met een subtiel paars all-over printje.

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb vorig jaar een leuke gekocht, ligtbruin/creme, rits en muts lekker gevoerd heel simpel. en betaalbaar, vorig jaar was hij te groot had verwacht dat ze al in 86 zou zitten, duimen op deze winter hihihi

9. tulip

tulip Niet meer actief

ah, die heb ik:D, gentle wil je een betere foto zien??? wat zou je willen zien?

Hiervoor kocht ik vaak bij prenatal, maar wacht dan nog even, over een paar weken komen nog andere jassen.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik had dat probleem ook maar ben vandaag bij de babyplanet tegen een super winterjasje aangelopen voor 50% van het vorige seizoen, prima!! Ik gruwel ook van de lak en dergelijke, zat al bij de jongensjassen te kijken. (hier staat ie op en nog wel meer leuke zie ik! :Winterjassen 2009/2010 meiden 50/56 t/m 86)

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb een leuke winterjas bij de wibra gekocht voor 10 euro. Hij is grijs/zilver met een paarse voering en een bontkraag. ze hadden hem ook in het paars

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb bij de Zeeman ;) een heel leuk winterjasje voor Irem gekocht voor het wereldbedrag van 5 euro 99 :D . Heel leuk, heel normaal, wit met een klein roze printje en lekker warm. Ik hou ook echt niet van al die rare glim of ingewikkelde knoopjes ofzo...voor die kleintjes moet het gewoon lekker zitten en makkelijk aan en uit te doen zijn.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    mexx heeft hele leuke!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb een vreselijk jasje gekocht bij de Zeeman :D. Maar aangezien Lisa nog niet loopt uiteraard vind ik het wel prima, het is alleen voor in de kinderwagen en je ziet 'm dan toch haast niet. Als ze loopt gaan we een leuk jasje halen (of ze krijgt de leuke oude van Eva ;))
    Eylem, jouw jasje heb ik denk ik gezien, maar ging maar tot maat 68 of 74 geloof ik? Ik vond 'm wel leuk, maar past hier niet meer helaas.

Verder heb ik ook nog geen echt leuke jassen gezien. Voor Eva heb ik vorig jaar in de uitverkoop een leuke jas gekocht, geen idee meer welke maat en waar die ligt, moet nog even zoeken ;). Maar die van vorig jaar past ze ook nog wel.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Snoopy ja geloof dat het tot 74 gaat, maar goed, Irem past nu net in 62 dus die kan makkelijk in een 68 deze winter ;)

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sorry maar 49,- voor een winterjas is toch niet veel?

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    vind ik dus ook niet, vind het zelfs goedkoop.
    Een winterjas moet goed warm en winddicht zijn en lekker afsluiten, tja dat kost waarschijnlijk best wat.
    Edit: zie nu dat je kindje pas 11 maanden is dus die zal nog niet veel lopen en voornamelijk in de voetenzak zitten. Dan had hans textiel wel erg leuke voor 25 euro

18. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    #18 MvLiam, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
    Mijn zus heeft deze jas voor haar dochtertje gekocht.
    Ik vind hem erg leuk! Hij is van Jottum en je kunt hem oa bij kleertjes.com kopen.

En Benetton heeft ook hele leuke!
    Benetton Collection - Toddler

19. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik denk niet dat jottum of benneton m gaat worden ;)

Ik vind 49,- supergoedkoop maar ik heb dan ook 2 dingen waar ik absoluut niet op wil besparen en dat zijn winterjassen en op schoenen!

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

;)sorry maar ik vind het persoonlijk wel veel. Probeer toch wel onder de 20 euro te blijven, hij heeft bijv. vorig winter 2 jassen nodig gehad omdat de eerste na 2 maanden te klein was.
    Ik heb vorig jaar zelf een winter jas gekocht voor 60 euro en dat vond ik ook veel. Ik kan hem gelukkig meerdere jaren aan..
    Ik denk dat het scheelt hoeveel je normaal aan kleding uitgeeft.

En inderdaad de mini maatjes,zou ik ook niet te duur aan gaan, die liggen vaak nog in de kinderwagen of voetenzak enz. en daarnaast groeien ze ook als kool.

oo ik zag dat die ene winterjas 133 euroi kostte:$.. zouden jullie dat echt uitgeven voor een jasje??? ben ik nou zo'n gierige muts:(

Deel Deze Pagina