Kan mijn zoontje toe zijn aan een andere smaak?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Mama007, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Sinds een aantal weken drinkt mijn zoontje met vlagen heel slecht. Soms gaat het een dag of 2 a 3 redelijk tot goed maar daarna kan het weer een week zijn dat hij maximaal 500cc binnen krijgt.
    Zou het misschien zo kunnen zijn dat hij Friso niet meer lekker vindt? En als dat zo zou kunnen zijn weet iemand dan of er een andere FV is die een ander smaakje heeft dan Friso?

Ik ben radeloos want ik krijg er gewoon bijna niks in momenteel!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zou hem gewoon dit aanbieden blijven, misschien was t n sprongetje of heeft hij de ene x minder trek als de andere x. Justin dronk/drinkt ook niet jofel, maar als hij aan de minimale hoeveelheid kwam vond ik t prima, en soms was wel en de andere dag niet. Anders overleggen met t cb?

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel heeft dit altijd tijdens een sprongetje. 2 Dagen heel slecht, dan een dagje goed, soms wel een week slecht (tussen 500 á 600 cc) Rond deze tijd hebben ze weer een sprong dus dat zou het heel goed kunnen zijn.

Aan een andere smaak toe denk ik niet, kan wel zijn dat je kindje een grotere speen nodig heeft misschien? Of heb je dat al geprobeerd. Merel dronk na 3 maanden ineens heel slecht, grotere speen en het ging weer goed (tot de volgende sprong dan :) )

En als je het niet vertrouwt natuurlijk altijd arts of cb raadplegen!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je kind kent geen andere smaken, dus het lijkt me stug dat ie een andere smaak wil.
    Waarschijnlijk had ie even iets onder de leden, waardoor hij slechter dronkt. Veel kinderen hebben periodes waarin ze beter of slechter drinken.

Deel Deze Pagina