Wie heeft hier voedingsshirts of andere kleding gekocht? Ik heb nu nog telkens gewone shirtjes aan, maar ik verlang ook wel weer eens naar een jurkje of tuniekje bvb. Nu moet het telkens soepel zitten omdat ik het omhoog moet kunnen hijsen.... Is voedingskleding handiger? Waar kun je leuke dingen kopen?
Ik heb wel een aantal dingen gekocht ja, voedingsbeha's natuurlijk, maar ook wat hemdjes en shirts. Maar eigenlijk is het toch nooit genoeg, heb je net 1 ochtend een shirt aan, spuugt je baby er een weliswaar klein maar plakkerig hoopje overheen (en het spuugdoekje heeft ie er voor het gemak maar afgetrokken) en kun je je weer verkleden. Het is gemakkelijk hoor, maar ik heb nog net zo vaak gewone hemdjes en shirts aan. Eigenlijk moet je gewoon altijd zorgen dat je rekbare bovenstukjes aan hebt volgens mij!
Ik vond speciale BV-kleding vreselijk. Het zat bij mij gewoon niet goed. Misschien doordat m'n borsten nogal groot zijn (Fcup toen ik voedde); ik moest daardoor altijd XL aan terwijl dit mijn maat helemaal niet is. En het leek wel of de openingen in die tops voor mij op de verkeerde plek zaten. Niks voor mij dus. Ik droeg wel altijd een voedingsbeha (ik had ze van Anita en van HotMilk, maar ik heb ook andere héél mooie gezien) en dan een hemdje met spaghettibandjes onder m'n bovenkleding, of bovenkleding die omlaag kon (soepele v-hals, knoopjes). Mijn mooie jurkjes van voor-de-zwangerschap-en-bv kon ik toch niet aan, met die Fcups...
Ik heb hetzelfde probleem als Bri, eigenlijk té grote borsten voor de rest van mijn figuur. Ook een F-cup, met maar 1.65m lengte Ik zorg er dus gewoon voor dat ik gewone kleding koop, waar ik ook goed mee kan voeden. Wel altijd rekbare hemdjes eronder, zodat ik die makkelijk naar beneden kan schuiven onder mijn bh. Tis wel enorm zoeken naar de juiste kleding tussen de mode die momenteel in de winkels hangt, lang niet alles is geschikt
Ik heb 1 voedingshirt/tuniek van mijn zus gekregen, maar het was mijn kleur niet en ik vond het ook niet echt handig. Het was gewoon niet zo'n mooi ding, dus 2x aangehad ofzo. Ik mis het niet.
ik deed gewoon een legging onder mijn jurkje en dan is het ook niet zo raar om het omhoog te doen. (beter dan een onderbroek tenmisnte! hihihi) die bv kleding vond ik altijd erg vreemd eruitzien. met flappen en kleppen.... of een jurkje die simpele van de hema, die zo bloot zijn. die schuif je zo naar beneden. maar dan wel ee sjaaltje over de boven kant, anders vond ik het wel een hele blote borst.
Heb een bvjurkje gekocht maar wat een onding zeg. Houden het wel op overslag jurkjes. Vind je toch overal nu....
Ik vond de paar dingen die ik had van de H&M wel heel fijn. Ik zou nu graag nog wat bijkopen, maar kan bijna niks vinden dat leuk en betaalbaar is. Dus tips zijn van harte welkom!
Ik draag erg graag jurken. En toen Dirk babby was zag je geen overslagjurken. Ik was heel blij met wat tops die ik in Amerika bij Motherwear en in Nederland bij Prettymum besteld heb. Ik had van Prettymum ook een hemd met ingebouwde voedingsbh, heel handig ding!
Ik vond het wel heel erg handig ja, zeker omdat je wat meer 'aangekleed' bent als je voeding geeft . Op deze sites hebben we wel leuke kledingstukken: BellyFashion.nl - positiekleding,zwangerschapskleding,zwangerschapsmode,positiemode,zwangerschapskledij HEMA - Tijdelijk niet beschikbaar www.Sonneschijn.nl - positiekleding webwinkel | home (heel goedkope merkkleding, echt een aanrader!)