Hallo, Wij weten sinds vandaag dat we opnieuw papa en mama worden Nu ben ik natuurlijk al de hele dag aan het dromen en aan het bedenken hoe ik het dit keer aan mijn en zijn ouders ga vertellen... Vorige keer ben ik diezelfde dag nog naar mijn moeder gereden om het gelijk te vertellen... dag daarna waren zijn ouders aan de beurt... Nu wil ik het op een orginele manier doen en wel met de kerstmis (als kadootje) Ik had zelf het idee om mijn zoontje een shirt aan te doen met als tekst iets van: Wat stoer, ik wordt grote broer Maar misschien hebben jullie nog leuke ideeen? Liefss
Ik lees ff mee! Wij zitten er ook aan te denken om dochterlief een shirtje aan te doen met de tekst : (voor)Geef mij een dikke kus (achterkant): want ik word grote ZUS!
Bij ons was het helemaal een gekke bedoening.... Ik was nl uitgerekend op mn vaders 60e verjaardag, mn moeder is een aantal maanden ouder.... dus we hebben mn moeder op haar 60e verjaardag een boek met babycadeautjes gegeven (hoe maak je leuke cadeautjes oid) en mn vader kreeg een vervroegd verjaardagscadeau (ingelijste echo). Daarnaast hebben we de oudste een shirt aangetrokken met daarop dat ze grote zus ging worden, met de uitgerekende datum (in het fries). Mn moeder rook al lont toen we ieder een cadeautje gaven en zeiden dat ze het samen moesten uitpakken. Mn zusje zag s avonds het shirt (omdat ze nog had gewerkt) en begon spontaan te huilen. Drie dagen later werd schoonmoeder 75 en hadden we familieweekend. Daarbij hebben we de oudste een shirt aangetrokken met de tekst dat het 16e kleinkind onderweg was + uitgerekende datum (in het fries). Bij schoonmoeder landde de boodschap niet meteen, maar schoonzusje keek me aan en vroeg "Is het echt???" Toen ik knikte, stootte ze schoonmoeder eens aan en zei "lees dat shirt nu nog eens goed!!!" Dus ook hier de verrassing goed geslaagd!
Wij hebben het afgelopen weekend verteld, konden niet wachten tot kerst.. Hadden dochter shirtje aangegeven en na 10 minuten eindelijk reaktie! Ze hadden het dus echt niet door, omdat ze het ook niet verwachtte
wij hebben mijn schoonouders babykleertjes gegeven met een tekst voor opa en oma!! ze sprongen een gat in de lucht!! en op mijn werk heb ik beschuit (snack-a-jacks) met (drop) muisjes en een vlaggetje van de echtfoto er in getracteerd.. Veel plezier met vertellen! Groetjes Wiety
Wij hebben mijn ouders uitgenodigd en een mok koffie neergezet met daarop groot opa en oma erop moeders had alleen haar bril niet op dus het kwartje viel pas wat later Veel plezier met vertellen!
Hoi! Wij hebben dit t-shirtje laten drukken voor onze oudste https://www.rainbowbabies.nl/index.php?page=40&flash=310439&bestel=2be119ba50162cba394e1225c65e32cb Heb er zin in!!
een vriendin van mij heeft het pas op de volgende manier verteld: ze had lange vingers in de smeltchocolade gedoopt en deze vervolgens weer in de roze en blauwe muisjes gedoopt. vervolgens haar dochtertje met de koektrommel langs laten gaan. iedereen vond het geweldig. Wij gaan dit ook doen voor de kraamvisite, weer eens wat anders dan beschuit met muisjes en het voordeel is je kunt ze van te voren heel goed maken. als je ze goed luchtdicht verpakt kun je ze echt dagen bewaren.
Hoi meiden, Wat een leuke ideeen allemaal! Gefeliciteerd ook met jullie zwangerschap! Ik ben zelf nog niet zwanger, maar wel bezig, zit alleen nog steeds op me ongi te wachten sinds ik gestopt ben met de pil (aug 2011).... Hoe ik het zou doen is, er bestaan van die leuke boeken speciaal voor opa en oma, die zou ik dan geven, ze kunnen daar dan inschrijven hoe jij vroeger als baby was en hoe je baby is in dezelfde leeftijd...... Vond dat erg leuk! Heb zelf nog geen kids, maar als ik die wel zou hebben en zou zwanger zijn van de 2e zou ik ook zeker voor zo'n shirtje gaan! Liefs Claudia
Wij zijn ook nog druk aan het verzinnen hoe we het gaan vertellen aan onze familie. We willen proberen om het pas met een week of 10, 12 te gaan vertellen Wat misschien wel leuk is, is taartjes of een tompouce laten bedrukken met een leuke tekst er op of een foto van je echo (kan je bijv bij de hema laten maken). Een fles wijn met een andere sticker erop, ook weer met een echo foto of een leuke tekst Ik vind het idee van die mok ook erg leuk, als ze dan op de koffie komen om die mok voor de neuzen neer te zetten . Veel succes, ik ga deze pagina in de gaten houden, misschien doe ik ook nog leuke ideetjes op
Ten eerste gefeliciteerd met de zwangerschap! En wat een leuk idee, als je een tweede kindje krijgt om dan een T-shirt te laten bedrukken. Ik dacht eerst een een mok met een tekst inderdaad of ook zo'n opa of oma boek of een rompertje laten bedrukken of iets. Maar ga toch het volgende doen; Ik heb een tegeltje laten bedrukken met de tekst, een keer in de zoveel tijd, komen dromen uit! En dat pakken wij dan in met kerst papier, want wij willen het met kerst vertellen (ben dan 8 weken). En dan plakken wij het volgende gedicht erop, Kerstmis staat in het teken van het nieuwe leven, van lichtjes, gezelligheid en elkaar cadeautjes geven. Op het grootste cadeau moeten we allemaal nog even wachten, bij deze laten we jullie weten dat wij in de zomer van 2012 een klein wonder verwachten. Doen we net of we een extra kerst kado willen geven, ben benieuwd hoe ze reageren. Ik wou eerst het gedicht op de tegel laten bedrukken, maar dan heb je er eigenlijk alleen maar wat aan als het kerst is.
Wij hebben bij de Hema een fles bubbelsap met eigen etiket besteld En dit afgegeven Was zeker succesvol
hallo allemaal!! Ook ik ben druk op zoek naar een leuk idee om met kerst te vertellen dat mijn ouders en schoonouders allemaal voor de 1e keer opa en oma worden.. het komt zeer onverwacht omdat we in sept hebben gehoord niet spontaan kinderen kunnen krijgen.. we schrokken zelf ook wel.. nu heb ik al heel internet af gezocht.. en veel ideeen.. we zijn er nog niet uit.. zat te denken om een kwarktaart te maken en daar speentjes met de liefste opa en oma in te doen.. ook het boek mijn kleinkind met echo wil ik dr in doen.. het gedichtje over kerst vind ik ook erg leuk.. we zijn er nog niet uit.. maar goed.. hebben nog even de tijd.. succes allemaal met de keuze en ben benieuwd hoe jullie t nou gaan doen en wat de reacties waren natuurijk.. o ja.. mijn collega heb ik een doosje tampons gegeven.. met de tekst.. die heb ik voorlopig niet meer nodig.. groetjes..
Ik heb mijn moeder een rompertje ingepakt gegeven met de tekst ik ben oma's knuffel en mijn zusje tegelijk eentje met mijn tante is mijn grootste sponsor. Vorig jaar is mijn vader overleden en ik heb het mijn moeder en zusje dus met 5 weken verteld. Ik woon helaas niet bij mijn moeder in de buurt een dik uur rijden. Maar ik nam regelmatig wat voor haar mee haar reactie was eerst dat ik niet elke keer een kadootje mee hoefde te nemen hahaha totdat ze het uitpakte toen was de blijdschap heel erg groot vooral omdat ze al jaren oma wil worden.