Wij waren in oktober op Sicilië, heerlijk weer, heerlijk eiland, waarschijnlijk ook al wel mooi in april? Cyprus zijn we ook geweest, vond ik weinig aan, heel toeristisch (Engelsen)
Sicilië is inderdaad prachtig! Op gran canaria en mallorca heb ik geen 1 kakkerlak gezien. Weet niet hoe de temperatuur dan op malta is? Of in andalusië?
Hele avond zitten neuzen en kijken wat nog mogelijk was (en gunstig was qua vluchtduur, -tijd en -prijs) en het is 6 dagen Ibiza geworden! Volgens mij kan je daar prima relaxen en wat dingen doen (evt auto huren). Hopelijk mooi weer, echt koud zal het niet zijn 😉
Wij gaan begin april naar een all in resort in Turkije... Ben dan alweer 29 weken zwanger. Vind het wel een beetje eng en hoop dat ik me goed blijf voelen.
Oeh leuk! Mei was wel beter geweest maar werktechnisch konden we dat niet regelen. Bovendien zal ik - zoals het er nu uitziet - vanaf half juli met vakantie en aansuitend (vanaf begin aug) met verlof gaan. Lijkt heel lang, 'geen zomervakanti', maar als je je bedenkt dat ik ruim 2,5 maand na Ibiza al met verlof ga..