hey laatst heb ik ook een topic geopend hiervoor maar gern reacties. Ik heb nog gebeld en de telefonist kon mij niet vertellen waarom ik niet op rekrning kan bestellen. Heb dan ook niks besteld
Mijn man bestelde altijd op rekening bij W.ehkamp. Die rekening werd na al die jaren toch enkele duizenden euro's en betaalde 'maar' 25 euro per maand terug. Nu hebben we dit omgezet in een persoonlijke lening dus we betalen nu de lening en de rekening bij W.ehkamp is weer leeg. Man heeft er best wel veel spijt van achteraf. Nu zijn we een stuk voorzichtiger met geld.
Haal een paar artikelen uit je winkelwagen en probeer het dan nog eens, meestal lukt het dan wel. De overige artikelen die je ook wilt probeer je weer apart. Omslachtig maar hier helpt het altijd wel.
Bedankt voor de andere tips! Heeft allemaal niet geholpen dus ik heb gewoon vooraf betaald en mijn normale maat die ik voor de zwangerschap ook had besteld... Hopelijk past het gewoon!
Ja maar sorry dat ik het zeg maar dat is gewoon dom ermee om gaan. Dan bestel je dus dingen waar je eigenlijk geen geld voor had. Als ik bestel op rekening dan betaal ik de volledige rekening ook meteen en niet in gedeeltes.
Hier kan wel iets van kloppen. We hebben een keer zwangerschapskledij besteld en een shirt van Noppies kwam in een heel andere niet-zalandodoos en werd apart geleverd. Hebben we toen ook vooraf moeten betalen.
Ik heb toevallig vrijdag besteld bij zalando. En kon aanvinken acceptgiro bij de bestelling. Dit lukte ook en heb niks vooraf hoeven betalen. Gisteren kwamen ze de besteling bezorgen.