Strippen met 39 weken, ervaring?

Discussion in 'De bevalling' started by Katie88, Dec 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katie88

Katie88 Actief lid

Apr 12, 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik word, bij voldoende ontsluiting, met 39wk gestript.. alleen lees veel verhalen over dat strippen pas bij 41 weken effect heeft..
    Heeft iemand ervaring hiermee? Ik hoop dat het werkt, blijft natuurlijk afwachten.
    Alvast bedankt

2. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,745
    646
    113
    Gelderland
    Met 40+5, 41 en 41+2 gestript en geen effect!:p Sorry, niet positief dus. :)

3. dinalina

dinalina Lid

Aug 26, 2010
    58
    0
    0
    Limburg
    Ik ben met 39,4 gestript en had toen al 2 cm ontsluiting.
    En ben de dag erna bevallen. Hoop dat het bij jou door zal zetten! Succes!!:)

4. YoungMama

YoungMama Bekend lid

Jul 20, 2012
    583
    0
    0
    Ik ben met 39 wkn voor de 2e keer gestript, had toen 1 cm ontsluiting, toen met 40 wken maar helaas had het geen resultaat. Uiteindelijk ingeleid met 41+2.
    Hoop voor jou dat het wel werkt:) dat wachten duurt zo lang he.. Succes!

5. Katie88

Katie88 Actief lid

Apr 12, 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Hmm, 33, 33 procent succes tot nu toe, das niet veel!;)
    Bedankt dames.. ik hoop dat ik bij de gelukkigen hoor, maar of ik überhaupt ontsluiting heb is ook nog spannend! We zullen het zien, idd lastig wachten, je weet niet waar je aan toe bent en kunt er totaal niets aan doen!

6. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier met 39 weken gestript, was op maandag.
    Daarna wel (achteraf gezien) wat gerommeld de dagen erna. Veel harde buiken, die af en toe vervelend waren. Veel slijmverlies.

Op donderdag gingen de harde buiken zich omzetten in krampen en ben ik die middag bevallen.

Maar goed...of de strippoging het zetje heeft gegeven tot rommelen, wat uiteindelijk om is gezet in de bevalling dat weet ik niet.

Ze zeggen wel dat een strippoging binnen zoveel uur zijn werk moet doen, maar het is hier na het strippen wel gaan rommelen. Al had ik het niet zo door, maar besef ik het me achteraf.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    gestript met 39+ 6 en op 40 weken geboren

8. Liek83

Liek83 Lid

Dec 6, 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn oudste gestript met 38+6 volgende ochtend bevallen.
    Bij mijn middelste gestript met 39+2 zelfde avond bevallen.
    Bij mijn jongste 39+4 gestript volgende avond bevallen.

Bij mij hielp het dus wel degelijk, maar hoor ook een hoop verhalen van meiden waar het geen effect gehad heeft.

9. princess79

princess79 Bekend lid

Mar 17, 2011
    902
    68
    28
    Female
    Met 39,5 smorgens gestript en savonds bevallen

10. Katie88

Katie88 Actief lid

Apr 12, 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Dat zijn de verhalen!;)
    Ik ga maar niet teveel hopen, anders valt het zo tegen als het niets doet. Maar er is iig een goede kans:) dank dames!

11. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Bij de jongste met 39.2 gestript en alleen wat krampen gehad...

Bij de oudste meerdere malen gestript vanaf 38 weken al en ook daar deed het niets.

12. Roos84

Roos84 Actief lid

Jan 24, 2010
    189
    0
    0
    En, effect?
    Ik ben vanochtend gestript.
    Bij mijn dochter had de eerste keer geen resultaat, was toen 40 wkn. Met 40 plus 4 werkte het wel!

13. 39+4 gestript. Daarna geprobeerd om er niet meer aan te denken dat ik was gestript. In plaats daarvan ben ik flink in beweging gebleven; nog even naar de C1000, AH en Intratuin geweest, 's avonds bij mijn ouders gegeten….. Hoe verder de dag vorderde hoe meer buikkrampjes ik had….

Die nacht begon de bevalling.

Mijn tip dus: probeer in beweging te blijven na het strippen!! Bij mij heeft dat geholpen. Elke keer als ik ging zitten trok de kramp weg, maar zo lang ik bleef wandelen voelde ik echt dat mijn baarmoeder in beweging bleef!!

14. Katie88

Katie88 Actief lid

Apr 12, 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    @roozs4 spannend! En, al effect gevoeld?
    @bolkje thanks voor de tip!

Hier helaas geen ontsluiting dus kon niet:( bmm was iets meer verweekt dan vorige week maar hij kon niet tot op vliezen komen. Volgens mij lag bm ook wat ver naar achter. Vrijdag weer heen..maar ik vrees hetzelfde verhaal:(
    Mijn buik kan niet zwaarder en lager, voelt alsof ie op knappen staat, ik vind het gewoom een eng gezicht en gevoel. Doet ook pijn, kan amper rondlopen. Dus als vrijdag niet lukt ga ik inleiding op 40wk serieus overwegen. Al zou ik het liefst de natuur zn gang laten gaan.. Aan de andere kant is het ook niet ondenkbaar dat je tot 41wk geen actie hebt en dan alsnog ingeleid moet worden, dus wat is wijsheid? Iemand tips?;)

Als ze in dit zkh de vliezen breken ga je ook vrijwel meteen aan het infuus. Liefst zou ik dan afwachten tot mn lichaam het zelf oppakt, maar dat kan dan niet.. weeën opwekkers vind ik wel een beetje eng.

Share This Page