Bloeding door laagliggende placenta

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pinguin72, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hallo Dames,

Vanochtend heb ik voor de tweede keer tijdens mijn zwangerschap een bloeding gehad. Ik weet dat dit komt omdat mijn placenta tegen de rand van de baarmoedermond aanligt ( geen praevia).
    Nou ben ik vanmiddag even in het ziekenhuis geweest. Daar hebben ze me aan het CTG apparaat gelegd en alles was goed. Beebje doet het goed en geen weeenactiviteit.
    Ik ben de hele dag al aan het bloeden, niet zo heftig als vanochtend, maar steeds kleine beetjes. Ik weet ook dat dit even kan duren voor het weer stopt.
    Nu had ik net echter een dikke lange sliert bloed. Ik vraag me af wat dit is. Is dit gestold bloed of iets dergelijks? Of zal ik toch het zh weer moeten bellen.
    Misschien kan een van jullie me hierop antwoord geven.

Alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

een sliert bloed kan gestold bloed zijn, het kan ook bloed zijn dat vermengd is met wat (vaginaal)slijm. Als je je zorgen maakt moet je even het zieknhuis bellen, je bent daar nu onder behandeling, dus zijn zij nu verantwoordelijk voor je.

Mirjam

Deel Deze Pagina