hallo.. onze dame van 3 slaapt prima in haar eigen bed maar soms vraagt ze wel eens of ze bij ons mag kroelen en slapen.. ik heb daar totaal geen moeite mee om dat af en toe eens toe te laten in t weekend. het geeft de nacht erna ook geen moeilijkheden.. mijn man snapt het nut er niet van.. hun sliepen vroeger ook nooit bij de ouders.. en volgens hem is het niet "gebruikelijk" dus.. om even te peilen.. je kind af en toe voor de gezelligheid bij papa en mama laten slapen
Gebeurd hier eigenlijk nooit, maar zou het best eens willen Die enkele keer dat ze wel b ons kwam, lag ze binnen 15 min weer in d'r eigen bed omdat ze niet kon slapen
Ja vind ik kunnen maar wel als je t allebei wil. Het is jullie bed dus als je man dan niet kan slapen oid gaat t feestje niet door
Anders; wij doen dat niet omdat zoon dan juist niet slaapt. Met zn allen in 1 bed is geheid klieren, stoeien en geinen. Maar ik zou het zeker wel toestaan mocht hij het later wel willen. Ik heb zelfs al eens na zitten denken over een mega groot bed en wie er wil slapen is welkom. (gezinsleden he) Maar dat is niet haalbaar.
Dl kruipt vaak tijdens het voorlezen in ons bed, of 's ochtends vroeg. Maar als we gaan slapen dan gaat ze in haar eigen bed, ik zou geen oog dichtdoen - ze woelt nogal.
Waarom niet? Ik geloof niet dat iemand er minder van wordt als je kind af en toe een nachtje bij je in bed ligt.
Hier nog nooit gebeurd maar dat komt omdat we een extreem gemakkelijke slaper hebben. we gaan op zondag wel soms de papa wakker maken maar volgens mij denkt hij dat het gewoon een springkussen is. Ik moet altijd mijn gezicht afbakenen Maar als hij er nood aan had of heeft.waarom niet? Lijkt mij ook wel gezellig. Hier is het onmogelijk tenzij ik ijsblokjes meeneem omdat er een tand door mn lip komt, ik een bult krijg, bloedneus,.... zoontje heeft een hele harde kop
Nee, voor de gezelligheid zeker niet. Slapen hoort in haar eigen bed. Bovendien slapen wij niet als zij erbij komt. Zij zelf meestal ook niet. Momenteel ligt ze wel naast mij, maar dat is omdat ze ziek is. Dan mag het wel.
Ik kan niet slapen met een kind in bed, dus mijn antwoord is simpel: nee. Nooit. In ochtend (weekend) komen ze er wel soms even bij liggen of zo.
Heerlijk toch..zo'n klein warm mensje die heel tevreden naast je ligt omdat ie zo bang wakker is geworden....of gewoon lekker bij mama liggen omdat papa nachtdienst heeft. Ik geniet er van...over een paar jaar wil hij vast niet meer...
Ik heb anders gestemd. Onze dochter slaapt elke nacht bij ons. Ze begint in haar eigen bed en wandelt tegen de nacht aan naar ons bed. Voor ons hoeft het niet zo maar zij vindt het fijn dus wij vinden het prima. En het is best gezellig wakker worden.
Nee, hier slaapt ons zoontje in zijn eigen kamer. Als hij 's ochtends wakker is en we hoeven niet te werken, mag hij best bij ons in bed kruipen. Geeft ons ook de mogelijkheid om even rustig wakker te worden. Maar slapen bij ons in bed gebeurd niet. Wordt ook helemaal niks, want hij gaat dan ontzettend keten en van slapen komt dan echt niks meer.
Nee absoluut niet. Kinderen slapen in hun eigen bed op hun eigen kamers, vanaf de geboorte. Misschien dat ik een uitzondering maak als ze echt ziek zijn, maar is tot nu toe niet voorgekomen. Moet er niet aan denken, een kind in m'n bed.
Nee. Mijn man zou dat weleens willen maar ik doe echt geen oog dicht met een kind naast me, ze kunnen ook niet stil liggen. Omdat ze er ook niet aan gewend zijn, vallen ze ook nog heel moeilijk in slaap bij ons, dus nee, niet.
Ja, wisselend. We hebben ook een familiebed. Ze slapen in hun eigen bed maar het is altijd de vraag waar ze wakker worden. Ik vind ook niks lekkerder dan een kinderlijfje naast me 's ochtends. Wel heb ik wat ruimte nodig tijdens het slapen dus vandaar een mega bed. De kinderen mogen altijd komen als ze maar stil zijn en gaan slapen. Dat weten ze dus er is nooit gedoe. Soms komt er een periode niemand, soms elke nacht.