Hoi allemaal, Volgende week hopen wij met onze kleine meid 15 maanden, een midweekje naar Rabbit Hill te gaan. Ik heb er zinin, maar ik ben er nog nooit geweest. Wie wel? Is het leuk? Is er veel voor kleintjes? Zijne leuke dingen om te doen in de buurt? Ik ben benieuwd!
Het park is prima. Erg leuk! Vooral het indoorgebeuren voor die kleintjes en het bolloprogramma voor de allerkleinsten. Het park ziet er mooi uit, alleen de slaapkamers van de huisjes waren verschrikkelijk koud (en oud en lelijk). De rest van het huisje was tegenovergesteld. Dat was prima. Erg veel dieren rondom het huisje gezien. Dat was erg leuk voor die kleine. Hup, in het kinderstoeltje voor het raam. Betere televisie kunnen ze zich niet wensen...
Ja, wij zijn er ook geweest, erg leuk! Mooi zwembad en leuke overdekte speeltuin. De huisjes zijn wat aan de krappe kant en mogen wel wat vernieuwd worden, ik vond het niet koud trouwens, ook niet in de slaapkamers. Wel een gammel babybedje, maar het park zelf is leuk. Ik weet niet of in dit jaargetijde de apenheul open is, maar dat is erg leuk en dichtbij.
Ik vond trouwens de prijs in verhouding met andere landal-parken aan de hoge kant. Ik snapte niet zo goed waar dat door kwam, want ik vond het niet beter of luxer dan een goedkoper park.