hallo allemaal, mensen met een beetje een stevige bouw vanaf wanneer begonnen jullie aan je buik te zien dat je echt zwanger was? Begon het ook hoog (de navel) en ging die steeds verder naar beneden? Deze vraag stel ik omdat ik dat dus wel heb. is ook niet helemaal meer in evenwicht groetjes
Bij mij kan je het al zien, vind ik zelf en mijn man vindt het ook. Veel mensen vragen of ik afgevallen ben, dus denk dat andere mensen het nog niet zien
Als je voor de rest bent afgevallen letten ze daar eerst op dat heb ik ook . komt nog wel, toch? En als je het zelf kunt zien is het toch goed? heb jij dan ook dat het allemaal eerst gaat hangen?
bij mijn eerste had ik al een duidelijke buik met een week of 10. nu bij deze zwangerschap al met 6 weken. En idd het begon bij mijn navel. Maar nu loopt het al mooi gelijk zeg maar Buik zie album
Ik ga even 3 foto's in mijn album doen elke keer op zaterdag gemaakt beginnende 16 juni, daarna 23 juni, en dan vandaag, zouden jullie me willen vertellen wat je ziet? Schaam me voor men buik, maar wil het gewoon weten, wordt gek van die onzekerheid, ga ook van de week een afspraak maken voor een echo. Maar eerst vind ik jullie mening belangrijk, ook als jullie het idee hebben van dat het niet zo is, is het ook welkom om te horen, dan loop ik mezelf niet zo gek te maken Ik zou dan ongeveer 13 a 14 weken zwanger zijn, maar de test slaat steeds licht uit, maar zou me niets verbazen als dat erbij hoort bij mij, bij de ha was het hormoon wel gevonden maar dan onder de 1 HCG waarde, en m'n man en ik twijfelen allebei.
BIj mij begon het onderin en groeide steeds hoger naar boven. Ik merkte geen verschil, maar toen ik met 13 weken op mijn werk vertelde dat ik zwanger was, zei een collega dat ze het al had gezien aan mijn buik? Vanaf een week of 17 ofzo had ik een echte zwangere buik. Nu vraag ik me af hoe mijn buik er na de bevalling uit zal zien. Was al niet mooi, maar vrees dat het veel en veel erger is geworden.
Maakt toch niet zoveel uit, je weet in ieder geval dat er iets speciaals en moois IN zit . En ach een buik is toch het grootste deel van de tijd verstopt onder kleding.
Ozgul ik zie niet echt verschil. Mijn buik is ronder en boller. Denk dat je nog even geduld moet hebben.
Bij mij begon het ook hoog, eerst de maag die naar voren kwam, nu is het wel duidelijk een ronde zwangere buik. Bij de eerste heb ik heel lang zo'n buik in 2 delen gehad, net als jij dat het bij de navel nog naar binnen gaat. Op een gegeven moment heb je echt één grote ronde buik. Succes meid en laatje niet gek maken over hoe je buik eruit ziet, het gaat om wat erin zit.
Met een hcg van minder dan 1 ben je niet zwanger. Iedere vrouw kan van 1 tot 5 hebben zonder zwanger te zijn. Wanneer was die bloedtest?
beste poos geleden die bloedtest was 28 mei ongeveer, en mijn buik blijft groeien heb vanochtend zwangerschapstest gedaan en daar was een HELE lichte streep, de vorige was vorige week ongeveer en was iets duidelijker te zien, het gaat steeds om en om naar mijn idee dan duidelijker positief en dan twijfel tussen positief en negatief.
geloof niet meer zo in bloedprikken en testen, wil van de week gewoon een afspraak maken int ziekenhuis dan maar echo, aangezien er ook gluten en lactose intolerantie in de familie zit, wil ik het nu gewoon zeker weten, mijn borsten doen ontieglijk zeer, maar verder heb ik niet veel kwaaltjes behalve dan dat mijn buik echt wel groeit, misschien wil ik het wel te graag.
Als je al denkt 13-14 weken zwanger te zijn dan is het raar dat je nog geen echo hebt gehad. Heb je je wel gemeld bij een verloskundige of anders via de huisarts een echo laten aanvragen.
Ja het is ook raar, maar aangezien ik me steeds beetje raar voel, ik heb volgens de ha 2 miskramen gehad, maar geen enkel onderzoek gehad behalve dan urine test 1e keer, en bloedtest 2e keer. maar het zou van alles kunnen zijn, alleen denk zelf aan zwangerschap.. beetje vreemd verhaal misschien voor jullie als er vragen zijn hoor ik het wel dan leg ik het uit.
Wat vreemd zeg dat je geen echo hebt gehad?! Je krijgt toch hoogstens bij de 12 weken een termijn echo?!