Ik wil wrapshapjes maken, maar hebben jullie een tip welke lekker zijn? En dan heb ik het niet over de vulling (mag ook trouwens!) maar meer over welke wraps an sich lekker zijn. Ook al is dat persoonlijk natuurlijk...Ik heb al bij appie zitten kijken en bij de aldi....
Ik vind die van de Aldi lekker. Maar ik woon in Portugal, dus ik weet niet of ze die ook in NL hebben.
Ok thanx, en wat vinden jullie lekker erop? En als je bv roomkaas en sla en zalm doet ofzo, moet je dan eerst de roomkaas doen en dan de sla en en de zalm of eerst de sla, dan de kaas en dan de zalm? Alle lekkere recepten zijn welkom
De wraps van Santa Maria, maar ook gewoon de huismerken zijn lekker. Doordat je het een uurtje in de koelkast legt trekt het vocht van de roomkaas of andere smeerseltjes in de wrap, waardoor ze zeker niet taai zijn. Qua vulling doet pesto met mozzarella en zongedroogde tomaatjes in stukken het ook altijd goed.
Wij hebben vaak jumbo merk of Santa Maria, de wortelwraps waren niet te eten. Heel bittere nasmaak. Probeer maar eens of je de roomkaas er nog op kunt smeren als je er al sla op hebt liggen, knap als je dat lukt. Eerst dus de roomkaas, dan de zalm en dan de sla (sla doe ik overigens nooit bij een zalmwrap. Ham, pesto is ook lekker, of een wrap carpaccio. Is ook heel lekker. Koop je een carpaccio pakketje en wat sla en dat doe je dan op de wrap.
Om er hapjes van te maken heb ik het liefst die van action. Zijn lekker dun dus proef je de rest beter
Jumbo of AH eigen merk Gisteren mais wraps van Masa gegeten. Waren ook goed te doen. Het meest logische om een wrap klaar te maken is. Eerst roomkaas dan zalm en dan pas sla. Boter smeer je ook niet pas op je brood als je er eerst kaas oplegt.
Ja stom van me....mmmmm krijger zoveel zin in. Ik denk da tik eerst maar AH eigen merk ga proberen. Mangochutney en gerookte kip en roomkaas lijkt me ook heerlijk.
Hier ook die van Santa Maria. Zelf vind ik het heeeerlijk om er kipfilet (vooral de polderkipfilet vam de dirk), kruidenkaas en wat lente-ui of knapperige ijsbergsla. Lekkerrrrrr. Je kunt ook wat met pesto, rucola en pijnboompitjes doen.
Kipcajun Wraps van brenda kookt als je die hebt gegeten wil je niks anders meer haha zo lekker! Zout peper en bacon kan je weglaten evt pijnboompitten ook. Succes!
Ow hier stond trouwens van de week een kok bij de Aldi hier en die maakte wraps klaar. Natuurlijk even geproefd en jeetje wat lekker! Hier receptje Wrap Eiersalade met bieslook Witte wievenkaas Komkommer Tomaat Ui Zalm Sla 😋😋 keer wat anders dan met Kruidenkaas