Op stoel,bank,bed,vensterbank klimmen ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nancy1981, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou sinds gisterenavond kan Louise ineens op de bank klimmen.... erg fijn... not! Want ze weet natuurlijk niet hoe ze eraf moet komen. Ik zie een beetje op tegen morgen, dan is papa werken en ik ben bang dat ik mijn kont niet meer kan keren of ze zit/staat alweer op de bank... vind het maar eng.

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik had zon foamvloerpuzzel, die legde ik voor de bank, lande hij iig niet met zijn koppie op de plavuizen..... lars is overigens maar 2 keer van de bank gevallen en dat heeft hij zonder blauwe plekken overleefd :-D

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm hier gaat anne van begin af aan al met haar voeten eerst van de bank

gewoon elke keer dat ze van de bank af wilde.. voetjes eerst gedaan
    ook toen ze het nog niet zelf deed zegmaar
    en misschien zijn wij ietwat bevoorrecht.. maar als je anne 1x laat zien hoe ze iets zelf kan doen... dan doet ze dat daarna ook gewoon.
    dus dat scheelt een hoop

(tis dat ze dr vinger niet onder het schilletje krijgt.. anders zou ze haar eigen mandarijntjes pellen bijvoorbeeld)

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ja dat is met lars ook zo, ik vind dat zo grappig. ik heb m idd ook meteen geleerd voetjes eerst, maar de keren dat hij is gevallen was dat omdat hij niet gewoon zat, maar probeerde te rollen :-D

met die mandarijn ga ik denk ook eens uit proberen, maar ben bang dat hij dan ook de schil probeert op te eten :-D

5. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik moet ook bij dr blijven als ze in dr eetstoel zit (een houten van prenatal)
    ze is er 1x uitgevallen.er zit alleen een gordeltje voor om dr middel in.
    ik draaide me 1 tel om en ik hoorde een harde bonk.me hart zat tegen het plaffond....
    ze is erg druk en nieuwsgierig.ze probeert steeds de bank op te klimmen.en op dr kamertje staat zo'n opbergbankje die over een poosje beneden komt te staan waar ze lekker op kan zitten aan dr tafeltje.maar als we boven zijn wil ze er steeds op klimmen.van de week zat ze zelf aan de lichtschakelaar terwijl ze er op stond.

ik ben zo blij dat de trap in een halletje zit met een deur ervoor.
    bij mn ouders is het allemaal open en als ze de kans krijgt zit ze zo op de trap.binnen een paar tellen zit ze boven.gelukkig zien we t altijd en halen we dr vannaf of blijven we achter dr.
    ik kan de kinderwagen niet laten staan in de keuken want ze klimt er gewoon in en gaat dan gek lopen doen...

Deel Deze Pagina