eerlijk gezegt ping ik ook heel de dag. soms is het zo erg dat ik wel eens denk van zet het ding maar even uit. maar ja verslaafd he hahahah. en het is veel goedkoper dan smsen wat ik eerst ook veel deed. ping nu alleen nog meer dan ik smste
@blup, vroeger had je de walkman waar iedereen mee liep en op een gegeven moment zo'n draagbare boombox ding ofzo die jongens overal mee de straat op namen, toen ik jong was, als je geen nikes van 180 gulden had was je nep, of een levis 501, dat was destijds echt wel een obsessie voor de jeugd hoor!
klopt mama de luxe. maar ik was niet zo gevoelig voor obsessies. ik ghad inderdaad een walkman met van die cassettebandjes. moest ej het bandje eruit halen om terug te spoelen anders waren de batterijen in not time leeg.. echt niet dat ik daarmee op straat ging. ik was er veelt e zuinig op. en bij ons op het internet was die merken mania ook veel minder aanwezig en daar heb ik dus ook minder last van gehad. maar dat klopt inderdaad op gewone scholen werd er wat afgepest als je niet de juiste broek of schoenen aan had.
hihi, was dat maar waar meid. ik ben slechtziend en mag niet fietsen helaas. ik zou er mijn arm voor geven dat kan ik je wel vertellen.
Ik ben 28 maar ik hou het allemaal niet meer bij hoor Ik stoor me er ook verder niet aan maar laatst stond er een moeder druk te zijn met d'r telefoontje en haar kleine man stond een boom in elkaar te slaan met een ijzeren staaf .. Ik vind het ook vervelend als mijn broertje de hele tijd met z'n telefoon bezig is als hij ergens op visite is, lekker gezellig
@blup, ik ben daar ook totaal niet gevoelig voor hoor, ik had niet 300 posters/tshirts/dekbedden/gummen ed van bijv de backstreet boys, mijn zusje wel, dat staat zo ver van mij af om zoiets te doen maar ik vind mijn dochter soms wel komisch, zit ze hier met haar vriendinnen, allemaal zo'n telefoon in de hand....tja...ik heb vroeg regels erover afgesproken en dan valt het allemaal wel mee. Ze heeft toetsweek deze week en braaf dat ding ingeleverd afgelopen week om te leren. Zo lang ze dat gewoon doet vind ik het hooguit hinderlijk wanneer ze pingend met de koelkastdeur wagenwijd open broodbeleg staat uit te kiezen whahahahaha