Goedemiddag, Graag zou ik iets willen vragen via pb. Ik kom graag in contact met dames die ook een ongeneeslijk zieke vader of moeder hebben of hadden en zou graag via pb erover praten. Eerdere topics waarin ik vragen stelde worden veelal alleen gelezen en weinig gereageerd. Dat is niet erg maar ik wil geen stille meelezers maar een gesprek met iemand. Het gaat namelijk helemaal mis met de ziekte van mijn vader en ik zou willen praten over gevoelens omtrent dit soort dingen. Dus wie mag ik pb sturen? Alvast bedankt
Ik heb alleen ervaring met ernstig zieke schoonmoeder. Je mag me pb'en maar ik snap dat het anders is als het je eigen vader/moeder betreft. Dikke knuffel!
Mijn vader is inmiddels overleden. Ik weet precies hoe het voelt om een ongeneeslijk zieke vader te hebben. Je mag me pb-en hoor.
Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Maar wilde je wel heel veel sterkte wensen. Wat vreselijk naar zeg
ik durf niet te zeggen of ik je kan helpen maar je mag me wel PB'en.. mijn moeder is vanaf mijn 9e ziek geweest en is overleden toen ik 23 was...
Je mag me Pb'en Vader is in maart "alweer" 6 jaar terug overleden, na een kort ziekbed van 2,5 maand. Sterkte in ieder geval
Ook mij mag je PB sturen. Mijn moeder is op 53-jarige leeftijd aankomende woensdag 2 jaar geleden overleden, ze had MS.
Mijn vader is alweer 8,5 jaar dood aan een ongeneeslijke ziekte, je mag mij altijd een pb sturen. sterkte
Je mag mij ook wel pb sturen. Mijn moeder is in april na bijna 3 jaar overleden aan de gevolgen van longkanker. Ik heb dus alles heel lang en heel dichtbij meegemaakt. Dikke knuff
Jeetje wat een hoop mensen in hetzelfde schuitje. Ik ga jullie vanavond allemaal antwoorden. Bedankt voor de lieve reacties
Hier vergelijkbaar. Alleen 3 jaar geleden en binnen 3 weken overleden. Aks je er iets aan hebt mag je me een pb sturen. Veel sterkte.