op straat plassen

Discussie in 'De lounge' gestart door cindi, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Wij wonen in het buitengebied aan de rand van bos en heide. Wij wandelen veel en mijn dochter heeft dan ook al een flinke comditie voor 2,5 jaar. Dus als ze moet dan moet en doen we dat gewoon in het bos. Daar doen we niet moeilijk over en bespreken we ook open. Mijn man werkt de gehele dag in het bos door heel NL enDL. Die hebben alleen wc papier in de auto en geen mobiele toiletten, de rest laat zich raden dus.

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dus Potette ( al 100x gezegd haha:D)

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Voor meisjes een potje toch echt een stuk praktischer!

4. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Ik mag toch hopen dat niemand daar de vluchtstrook voor gaat gebruiken. Ten eerste is dat levensgevaarlijk en ten tweede is het verboden! Dan toch echt liever natte bekleding in de auto, dan een erg grote kans op een vrachtauto/ auto o.i.d. tegen de achterkant van je auto (of erger). Let maar eens op als je op de snelweg rijdt hoeveel mensen de vluchtstrook mee pakken doordat ze niet opletten.
    Als je pech hebt met de auto moet je ook niet voor niets zelf achter de vangrail gaan staan i.v.m. jouw eigen veiligheid.

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik vind dat het wel moet kunnen als er echt geen wc in de buurt is.
    Mijn ex bracht mijn dochter een keer terug.. ze moest plassen, laat hij haar in het steegje naast mijn huis plassen! :S (ik was bijna thuis).
    Sloeg helemaal nergens op want de buuf was ook gewoon thuis.

Maar vind bijvoorbeeld buitenplassende mannen (open en bloot naast de weg bijvoorbeeld) echt niet kunnen.

6. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ah ja dat zie je zoveel langs de kant van de weg of ind e bosjes bij parkeerplaatsten mannen die staan te plassen.. Doetd e mijne ook, geen moeite mee hor!

Beter dan dat mannen in de bsojes bij parkeerplaatsen hele andere dingen gaan doen met elkaar :)Dat vind ik nou niet kunnen!

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nooit voorgekomen dus zou het niet weten.

8. cindi

cindi Lid

17 mrt 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel een tip om je kleine zo vast te houden en dan kan ze plassen, potje staat in de auto voor als we onderweg zijn.

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Mmm vraag me af waarom je dingen dubbel post. Om het topic weer omhoog te krijgen ofzo.

10. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik mijn kind op STRAAT zou laten plassen.

In de duinen of een bosrijk gebied vind ik een ander verhaal.

De tip van een afsluitbaar potje in de auto vind ik dan ook één om te onhouden.

11. cindi

cindi Lid

17 mrt 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een afsluitbaar potje waar kan ik die kopen ? Nooit eerder gezien moet ik zeggen

12. cindi

cindi Lid

17 mrt 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    gevonden via internet dankjulliewell

Deel Deze Pagina