kleding

Discussie in 'Gezondheid' gestart door machoangel, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. machoangel

11 okt 2008
    31
    0
    0
    Hoi,

Is mischien een beetje gekke vraag. Ik ben nu 2dgn overtijd heb zaterdag een testje gedaan, heeeeeel licht poisitief na 9minuten. (mag na 10minuten niet meer worden afgelezen)

Nu denk ik dus, althans me gevoel zegt me zwanger te zijn de symptomen zijn ook duidelijk aanwezig.

Ik draag normaliter heupbroeken met een riem en nu merk ik dat me favo broek ontzettend drukt op me buik maar wel heel laag dus.
    Kan dit dan schadelijk zijn als je zwanger bent? Deze broek zit eigenlijk ontzettend lekker en bij me 2e zwangerschap heb ik ook tot me 5,5,maanden! me eigen kleding gedragen!

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zou zegge test eens met de clearbleu die aangeeft zwanger niet zwanger
    dan weet je het zeker
    en veder het verschil per persoon of de kleding nu wel of niet zit zo snel

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    mocht je indd zwanger zijn dan zal een broek die onder in je buik zo vroeg nog niet schadelijk kunnen zijn.
    pas wanneer je baarmoeder boven je schaambotje uitkomt zal het nog minder fijn zijn maar schadelijk is het volgens mij helemaal niet.
    nu zijn de darmen vooral opgezet als je zwanger bent en dat zet je buik op. maar dat weet je natuurlijk al van de vorige zwangerschappen.

maar draag je broeken lekker door en je merkt vanzelf wanneer het niet meer kan ;)

en ik zou indd zoals bengeltje zegt een digitale test van clear blue halen. dan heb je wat meer zekerheid in plaats van al dat vage streepjes gedoe. wel zou ik nog even een paar daagjes wachten.

Liefs xx

Deel Deze Pagina