babyborn of annabelpop voor peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lammetje, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hoi hoi

mijn dochter van bijna 2 is helemaal gek van haar kleine zusje
    speentjes geven verschonen mondje schoonmaken noem maar op
    nu wil ik voor haar een pop kopen alleen twijfel ik tussen de annabel pop en de baby born

graag tips en ervaring

2. mamamaaike

mamamaaike Actief lid

18 jan 2008
    153
    0
    0
    Mijn dochter kreeg voor haar 2de verjaardag een babyborn: een groot succes, ze speelt er heel veel mee. We doen niet aan drinken geven of late plassen ofzo trouwens. Maar het verschil met de annabel weet ik niet precies.
    Groetjes,
    m

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou zelf kiezen voor een de Annabel pop. Annabel is namelijk een pop met een zacht lijf en BabyBorn is een pop met een hard lijf. Ik vind voor een klein kindje een pop met een zacht lijf gewoon lekkerder/fijner dan een pop die zo stijf is. Annabel gaat gewoon liggen als je dr neerlegt, BabyBorn moet je zelf de benen recht buigen zegmaar.

De Chouchou poppen vind ik zelf ook erg leuk ;)! Dat zijn ook zachte poppen.

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina heeft beide(gekregen), maar baby Annabel is wel favoriet. Vooral omdat annabel huilt met tranen, en op haar speentje sabbelt. Baby born doet dit niet.

5. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    de baby born mag ook in bad, annabel niet

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als ze het erg leuk vind om de pop in bad te doen en flesje te geven en te verschonen zou ik voor de baby born gaan met een hard lijfje want je hebt ze ook met een zacht lijfje.
    de Annabel is ook een leuke pop maar die heeft een zacht lijfje.

mijn dochter heeft de baby born die kan eten,huilen,plassen en poepen en gaat ook mee in bad.

7. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Met Sinterklaas krijgt onze dochtertje de baby born.:)
    Ik heb voor deze pop gekozen omdat deze veel kan en ook in bad kan.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Even aan de meiden bij wie de pop mee in bad mag, hoe krijgen jullie deze weer helemaal droog? Loopt de pop dan niet helemaal vol met water en krijg je op de plekken die nat blijven van die zwarte schimmel plekken? (net als in badeendjes die je vergeet leeg te knijpen of niet leeg geknepen krijgt...)!

Wij hebben hier 2 'harde' baby born's (en nog een zooi andere poppen...grrrr... ;)) en die mogen echt niet in bad van ons. Als ze een pop mee in bad willen ga ik wel een pop van 10 euro ofzo halen bij de speelgoedwinkel ;).

De zachte babyborn is overigens toch ook kleiner dan de harde babyborn? (Of hebben ze er al weer meerdere? Dat gaat ooit zo snel...)!

9. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Hier badderen we dagelijks met de babyborn (mijn dochter dan ;)) en dat gaat prima. Hij wordt alleen aan de oppervlakte nat en is zo weer droog. Geen rare plekken ofzo.

Mijn dochter vindt het zo leuk om de pop te verzorgen en dan is het wel zo prettig dat de pop mee in bad kan. Ze droogt de pop na het badderen af en dan moet de luier om en kleertjes aan. Het is een heel ritueel aan het worden haha

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dus hij loopt niet vol met water? In buik, benen, armen, etc? Hmm dan kan ik erover denken om gewoon die poppen in bad te gooien ;)! Hoeven we niet weer meer rotzooi te gaan halen :D!

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    mijn dochter heeft een baby born en daar doet ze alles mee ook heeft ze een chouchou die tandjes krijgt maar daar keek ze alleen de eerste week naar om..

ook onze baby born gaat mee in bad en gebeurt niks mee

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wij geven ook de baby born met sinterklaas. Fijn om te lezen dat die mee in bad kan zonder vol te lopen met water.

13. Tink

Tink Niet meer actief

Annabel! Die ziet er veeeeeeeeel liever uit dan Babyborn (echt, ik vind dat zulke ongelooflijk lelijke poppen, sorry :))

14. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Ik heb afgelopen zondag een babyborn aan mijn petekindje van 2 jaar gegeven...ze had alleen nog maar oog voor de pop haha...dus denk zeker dat het een succes wordt die baby born pop.

Deel Deze Pagina