Iemand nieuws? Hier inmiddels dag 36 wat vreselijk irritant. Ben al ruim 3 jaar van de pil af en cyclus is gemiddeld tussen 31-34, dus dit is wel een uitschieter, wie weet een beetje teveel stress gehad. Vanmorgen test gekocht - natuurlijk negatief dus ik kan stoppen met hopen. Wil dan wel snel ongi worden & dat m'n cyclus gewoon op de rit blijft... zodat ik rond oud&nieuw wel een ei heb als ik m'n man zie... *frustrerend* *zet droom weer een paar weken in de ijskast*
@ FBdB: Maar nog niet ongesteld dus? Je weet maar nooit...... Het kan nog! Met temperaturen weet ik niet hoe het werkt..... hoort je temperatuur dan hoog te blijven?
@ Amona: Jammer! Laat roodkapje dan maar komen.... dan weet je tenminste waar je aan toe bent.... Is er als je terugrekent dan toch niet nog een klein ienimini kansje? Ik ben tot nu nog niet ongi geworden, maar heb vanmiddag wel hoofdpijn gehad die wijst naar een arriverend roodkapje.... de vorige cyclus was 30 dagen, dus dan zou vrijdag mijn nod zijn..... Mocht ik het dan nog niet zijn dan gooi ik er zaterdag weer een testje tegenaan. Heb weinig hoop, maar hard duimen mag altijd toch?!!! Succes allemaal en ik hou jullie ook op de hoogte! Liefs, Vivian
Duimen is altijd goed Als ik terugreken, kan het als m'n ei iets vroeger gesprongen is en hij langlevend zaad heeft.... Maar dan zou ik met 8 weken echt wel posi moeten testen, dus heb geen hoop meer nee. Vrouw bij de apotheek zei heel blij dat de test al tot 8 dagen voor NOD kon... dan zou ie het met 8 weken zeker wel moeten doen haha. Wil nu gewoon snel ongi worden. Op de 1 of andere manier is m'n lichaam gewoon van slag... hoop alleen dat het niet te lang duurt anders missen we eind december een kans. Hoop voor je dat je niet ongi wordt en je hoofdpijn hebt doordat je hormoonhuishouding in de war is! Hoop houden we
Jeetje amona ik hoop dat je snel duidelijk hebt..! Spannend Vivian.. Duimen mag hoor . Wordt zaterdag ook spannend voor jou! Hier nog geen veranderingen.. geen ongi.
@ Amona: Nou, ik hoop inderdaad dat je dan in december je kans kan grijpen! Hoe gaat het verder met de anderen op de wachtbank? Liefs, Vivian
@ cupcakefan: Eerst nog maar zien of ik roodvrij blijf de komende dagen!! Jij nog symptomen? Liefs, Vivian
Een vol gevoel (opgeblazen gevoel), weinig eetlust. Vaak plassen. Wel wat gerommel in mijn buik, maar anders als dat ik ongi moet worden. soms wat lage rugpijn. En moe... maar dat laatste kan ook door de winter komen haha
@ cupcakefan: En je borsten? Die van mij zijn megazacht en ongevoelig. Maar weet niet hoe ze normaal zijn eigenlijk, haha! Ik heb er nog nooit op gelet, dus pijn zullen ze wel nooit doen. Overal lees ik dat pijnlijke borsten ook een symptoom is......
PS: ben je nu niet nieuwsgierig of je positief test, omdat je gisteren toch iets van een kruisje dacht te zien? Knap dat je nog tot zaterdag kan wachten hoor!!
Ik ben heeeeeeeel nieuwsgierig... maar heb me voorgenomen dat met drie dagen later het kruisje wel beter zichtbaar zou moeten kunnen zijn...
FBdB, meid wat jammer Mag is vragen of je LF weer zo kort was? Ik had steeds een LF van 10 dagen. Ben sinds evorige maand etos zwanger worden pillen gaan slikken. Zit nu op dag 11 en sinds zondag denk ik steeds dat ik ongesteld moet worden. Kramperig, hoofdpijn. Sinds gister misselijk 's morgens. Moest gister zelfs spugen. Zaterdag ga ik testen. Zo spannend, het is net zo spannend als bij de eerste.
Ik ben helaas ook ongesteld geworden. Iedereen die nog op de wachtbank zit veel succes!! Liefs, Vivian
Hoi Marie78, Mijn LF was deze keer 9 dagen, het gaat de goede kant op. Ik hoop dat het eindelijk een keer meer wordt, want anders ben ik zo bang dat het niet eens tijd heeft om in te nestelen! Misschien dat die Etos pillen ook wel een aanrader zijn... Alleen zit er bij in de buurt geen Etos... Ik hoop voor je dat je zwanger bent joh! Kei spannend! Succes meid!