Balen Vivian & FBdB!! Hier nog geen ongi, ook balen Cupcake je bent de enige die ons nog op kan vrolijken Ik zou allang weer getest hebben haha.. je wacht tot zaterdag? Spannend!!
Hmmzzz... mijn idee was wel tot zaterdag te wachten. toch spookt het ook door mijn hoofd het morgenochtend te doen haha.. alleen moet ik dan de hele dag werken... Stel dat ie nu wel positief is... ga ik stuiterend naar mijn werk whaha... ik denk er nog over na
Wat voor een test heb je nog in huis? Normale of zelfs al een clear blue? Duim voor je en heb er een goed gevoel bij, niet dat dat wat zegt! Hoe is jouw gevoel / krachtjes etc?
Heb een test van de kruitvat liggen. mocht ie duidelijker posi zijn haal ik een clear blue! Mijn gevoel zegt dat het lijkt alsof het zo is. Borsten buik... het voelt anders. maar goed vaak genoeg gelezen dag je lichaam je voor de gek houd... dus dat in mijn achterhoofd. pffff spannend is dat
Je lichaam houdt je niet zomaar voor de gek, lijkt me. Heb erg goede hoop voor je, zeker gezien je eerdere test Die was toch licht posi? Das niet zomaar!
Die was heeeeel licht posi.maar moest goed kijken. Krijg het ook niet op de foto. Nig heel even wachten. Als ik iets weet horen jullie het!
Cupcakefan, wat spannend. Zou leuk zijn als we alle twee zaterdag een positieve test hebben. Heb ook testdrang maar wil het echt tot zaterdag volhouden. Toch ook de angst dat hij negatief zou zijn. Amona, ben jij ook nog aan het wachten?
Hallo meiden, Als jullie het goed vinden lees ik even met jullie mee... Wat zijn dit altijd zenuwslopende, lange dagen.. En dan komt ook nog eens de testdrang opzetten.
Oh spannend dus nog 3 wachters. Spannend Marie, NW83 en cupcake!! We willen streepjes! Marie, ik ben ook nog niet ongesteld nee, cyclus spontaan van slag. Ook geen krampen meer. Misschien heb ik ondanks (2x?) vruchtbaarslijm geen eisprong gehad of 1 late.... we zien wel! Moet wel opschieten!! M'n nieuwjaarsplanning komt in de war hahaha
Ja, we gaan voor ons eerste kindje. En jullie? Of ik het zolang nog volhou weet ik echt niet hoor, misschien probeer ik zaterdag even te testen (als ik dan nog ongesteld ben). Dacht deze week dat mijn ongesteldheid kwam, maar het bleef bij een klein beetje bloed bij het afvegen. We houden dus nog even hoop! Houden jullie het vol tot aan juliie NOD?
NW83, misschien was het bloed van het innestelen. Ik hoop het voor je. Wij hebben een dochtertje van 15 maanden. Bij haar was ik in de tweede ronde al zwanger. Nu zitten we in de derde ronde.
Dat is dan vrij snel gegaan! Hopelijk ben je deze keer ook weer snel zwanger! Dat vraag ik me idd ook af of het innestelingsbloed is. Zou dat nog kunnen op 10 dpo?
Dag meiden, Is er nog nieuws bij jullie? Hier nog steeds geen ongi! Hoop dat het zo blijft! Iemand die morgen al gaat testen? @Vivian: bedankt voor je lieve woorden!
Ik zou morgen gaan testen maar heb nu bruinverlies. Ga morgen maar even afwachten wat er gaat gebeuren. Hopelijk heeft morgen wel iemand een positieve test in handen, ben benieuwd.
Och Marie.. Maar zolang het niet doorzet hoeft het niet negatief te zijn. Misschien is het gewoon oud bloed en verders niets. Hou je ons op de hoogte? Ik zit morgen op 12dpo. Misschien ga ik morgen testen, anders zondag.