Super bedankt voor jullie lieve reactes! Helaas vandaag weer zo'n vage streep. Volgens mij heeft mijn lichaam de gek met me. Wacht nu eerst weer met testen. Als ik aankomend weekend nog niet ongesteld ben, proberen we het dan weer eens...
Hee meiden, Ik zit ook op het wachtbankje.. Zoals jullie kunnen zien zijn wij met de 4de ronde bezig waarvan de eerste twee maanden ontpillen was maar wel geprobeerd.. Ik heb 1 cyclus van 28 dagen gehad en die andere twee waren 33 dagen.. De afgelopen week heb ik veel krampjes, zeurderig gevoel, band om buik gevoel gehad in mijn onderbuik.. Zaterdag echt kotsmisselijk geweest en zondag en vandaag ene keer misselijk dan weer niet.. Ook last van maagzuur en honger maar ook eigenlijk weer niet.. Zaterdag een test gedaan maar omo wit.. Als ik mijn cyclus van 28 dagen aanhoud was gisteren mijn NOD en als ik mijn cyclus van 33 aanhoud is ie vrijdag.. Vandaag wat testen ingeslagen.. probeer te wachten tot vrijdag maar heb vakantie deze week dus is erg lastig om mijn gedachten ergens anders op te zetten.. Wat denken jullie van mijn verhaal zwanger? zal ik al testen? Voor de zwangere: GEFELICITEERD !! Geniet ervan !! Voor de nog niet zwangere: Succes met klussen en wachten !! Liefs Sabine
Dames, Net heb ik getest met de 2v5 en had een posi test in handen!!! Het streepje was nog licht, dus probeer het morgen weer even.. Spannend dus... @ Sabine: wachten is het beste, dan voorkom je teleurstelingen..
@cupcakefan: Sta echt te shaken, durf nog niets te hopen. Heb ook een fototje bij de vage testen laten plaatsen om te kijken of men deze test positief mag/kan noemen...
Hartstikke bedankt! Heel lief! Iedereen van jullie die nog bezig zijn, wens ik veel succes en hoop op een roze decembermaand! @anneke: ben je al verhuisd naar een forum bij zwanger zijn?
ik ook nog niet, vind het ook nog te vroeg. het is allemaal nog zo onwerkelijk. voel jij je een beetje goed? hier gaat het prima, heb alleen last van krampen. maar goed, de baarmoeder doet haar werk...
Ooh oooh ik ben zo zenuwachtig.. Waarom kan ik niet even naar binnen kijken of kom ik iemand tegen die tegen mij zegt; jullie zijn zwanger Ik vind het zooooo spannend !!
He Sabine! Dat is zoo irrtant dat wachten.. Maar aan de andere kant vliegen de dagen om! Ik hoop voor je op een posi test!